Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC is bijna totaal gecrashd, alleen de Cdrom, Cdrw, floppy en Hdd functioneren nog. Naar mijn inziens is dit gekomen door een ondeugelijke voeding, omdat mijn man hitte sporen op de voeding ontdekte. Maar de winkelier zegt dat het is gekomen door kortsluiting door waterschade, omdat hij paar kleine roestplekjes onderop mijn computerkast aan de buitenkant vondt. Voordat ik verkeerde stappen onderneem: "wie heeft nu gelijk?".

Mvg.

Petra

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 12:23:
omdat hij paar kleine roestplekjes onderop mijn computerkast aan de buitenkant vondt.
nou lijkt me niet dat de verkoper gelijk heeft, want zoals hij zegt: roestplekken aan de buitenkant. alle apparatuur zit aan de binnenkant dus lijkt me niet de reden dat ie daardoor kapot gaat.

ten tweede kan je die vent lastig vallen met het feit dat de kwaliteit van de computerkast onder de maat was, omdat hij begon met roesten.

ik neem namelijk aan dat de computer niet achter in de vijver staat, dus waar de roest vandaan komt is mij ook niet duidelijk.
Naar mijn inziens is dit gekomen door een ondeugelijke voeding
nou als er ook nog hitte sporen op de voeding staan is het wel een mooie frituurpan geweest. ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat het idd aan de voeding ligt en het verhaal dat roest aan de buitenkant van de kast de oorzaak is, dat is natuurlijk onzin.

edit:
tweede quote toegevoegd

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 15-05-2003 12:41 ]