Toon posts:

Front Audio laten werken Help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden had ik dit topic gemaakt:

audiokabeltje naar SB 5.1 (intern)

Er had maar 1 iemand gereageerd (dat kwam denk ik voor al door de lengte van de topic :) ) maar helaas zonder oplossing.

Hier nogmaals in het kort mijn probleem:

Ik wil mijn geluidskaart, de Creative SB LIVE 5.1 intern aansluiten aan de front audio van mijn Aopen H600 kast zodat ik dus aan de voorkant mijn koptelefoon en mijn microfoon kan aansluiten.

Is dit mogelijk met een kabeltje? En zijn hier mensen met zo'n soort situatie die een oplossing hebben?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
In die Aopen kast zit toch zo'n paneel, met een kabel die zowel losse connectoren, als een blokje heeft?
Laat maar, lees net in je andere topic dat er op de front-paneel nog geen bekabeling zit voor je audio-poorten.

Creative heeft (helaas) zichzelf redelijk ingeschermd tegen dit soort dingen.
Wil jij Audio aan de voorkant van je PC, prima, moet je wel HUN Live-Drive kopen. En die is helaas niet of nauwelijks los verkrijgbaar.

[ Voor 63% gewijzigd door Brede P op 15-05-2003 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nope, Er zit btw wel een USB 2.0 kabeltje van het Moederbord naar de front audio en de USB aansluiting aan de voorkant doet het wel.

BTW, ik vind het zowiezo al heel erg vreemd dat de frontadio nooit is aangesloten en dat ik daar weer achteraan moet gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 12:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op 15 May 2003 @ 12:22:
In die Aopen kast zit toch zo'n paneel, met een kabel die zowel losse connectoren, als een blokje heeft?
Laat maar, lees net in je andere topic dat er op de front-paneel nog geen bekabeling zit voor je audio-poorten.

Creative heeft (helaas) zichzelf redelijk ingeschermd tegen dit soort dingen.
Wil jij Audio aan de voorkant van je PC, prima, moet je wel HUN Live-Drive kopen. En die is helaas niet of nauwelijks los verkrijgbaar.
Hmm irritant, Waarom zit er dan uberhaupt een frontadio in mij kast?

BTW op de SB LIVE zitten wel vier aansluitingen, onderandere cd_In enz. Ik zat dus te denken aan een stekkertje die 1 in van die 4 aansluitingen past en die dan weer verbind met de front audio (10 pin)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 12:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/h300item/front_io.jpg

Hierboven de front audio van mijn kast. Ik heb de tweede van boven

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 13:06 ]

Verwijderd

Ik heb ook een Aopen kast, met die front audio en USB en ik heb er al wel een kabel aan vast zitten, maar ik weet niet waar ik die moet op aansluiten.

Volgens me boekje zit er geen aansluiting voor op me moederbord, ze hebben het er helemaal niet over. en volgens mij zitten er ook geen aansluiting voor, tenzij ik het aansluit op de pinnen die er voor de dvd en of modem zitten.

Ik wil hem dus nu op me Geluidskaart aansluiten. Live 5.1, maar ik kan nergens vinden op welke pinnen die dan moet zitten.

kan iemand me dat vertellen please?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Het is dan wel een flinke kick van een jaar, maar heeft iemand een oplossing gevonden? Heb nu namelijk hetzelfde probleem, die losshangende front panel audio connectors aan mijn kast ergeren mij. Voor de firewire-kaart heb ik inmiddels een constructie gemaakt, USB zat gelukkig in standaard-vorm op het moederbord. Nu alleen nog die Sound Blaster Live 5.1

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 12:29

gakkethijs

niks

zitten er 3,5 pluggen op je frontaudio snoertjes of zittern kleine pinnetjes die beetje lijken of hdled enz pinnetjes? als het laatste is moet je in je handleiding van je soundkaart kijken hoe je het moet aansluiten als het er niet op zit kan het niet simpel, of je moet door verbinden naar 3.5 jackplug en dan via je normale achterste porten van je soundkaart prikken. heb je het eerste zelfde
Pagina: 1