Toon posts:

Linux Redhat 9.0 en Fasttrak 100 tx2

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem op mn werk met Linux redhat9.0. Deze heb ik laatst gedownload en geinstalleerd, ik ben deze aan het draaien op een testpc, later moet redhat geinstalleerd gaan worden op een server. In deze server moet een Raid controller zitten voor data opslag een een stuk beveiliging van data. Nu heb ik 2 raid controllers erin gehad een Promise Fasttrak tx2000 en een Promise Fasttrak100 TX2. Beiden werken niet onder linux. Nu heb ik de drivers gedownload van de promise website, maar dit is nog voor redhat 7.3 maar met mijn windows logica dacht ik van dat zou misschien wel onder 9.0 kunnen draaien, dit had ik dus fout.
Maar nu de vraag, kan iemand mij helpen met dit probleem, Ik heb hier iemand die desnoods de kernel wel aan kan passen. maar wat moet er inkomen. Het liefst heb ik de Fasttrak 2000TX2 erin, deze is het snelst.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 10:01

Blaasvis

Cidora \o/

http://www.promise.com/support/file/driver/1_ftsrc-b25.tgz
http://www.promise.com/su...d=88&category=driver&os=4
dit is een stuk van source code die je kunt compilen tegen de linux kernel die redhat 9 mee levert....
als het goed zo je hier wat mee moeten kunnen ;)

zorg wel dat je de README goed doorleest, ik heb het zelf niet kunnen testen omdat ik geen promise raid controler heb

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu nog een vraag:

Hoe kan je in linux Redhat8.0 een netwerkbrug maken, ik heb hier al gezocht en op google gekeken. Maar daar kan ik het niet echt vinden.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 10:01

Blaasvis

Cidora \o/

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Verwijderd

Een home versie van RH op een corporate LAN.. ??

Lijkt me niet handig, afgezien dan nog van de Copright Infringements die je nu veroorzaakt....

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:07

servies

Veni Vidi Servici

Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 16:41:
Een home versie van RH op een corporate LAN.. ??

Lijkt me niet handig, afgezien dan nog van de Copright Infringements die je nu veroorzaakt....
Onzin, je hebt alleen geen recht op support... That's all.

• knopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

knopper

Sander Knopper

Idd.

Het is geen Windows XP Home o.i.d. hoor... :P

Verwijderd

*uche*

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is me nog steeds onduidelijk, de webiste was zelf ook niet echt duidelijk moet ik zeggen. Ik heb nu al verschillende keren op google gezocht maar nog steeds niet echt gevonden wat ik nodig heb. het zijn 2 3com netwerk kaarten. van het zelfde type. Maar bridgen krijg ik echt niet voor elkaar.

Verwijderd

een 2.4.21-pre kernel of een AC-kernel van www.kernel.org ondersteunen standaard de TX2000 in ieder geval (wel aanzetten in de kernel uiteraard ;) )

Verwijderd

Topicstarter
ok maar het netwerk bundelen probleem, heeft iemand misschien het goede woord voor linux ervoor. het is niet bridgen we hebben namelijk al iets geprobeerd maar dat werkte dus niet. please help me

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Zullen we anders gewoon maar verder gaan in het andere topic hierover? zo te zien precies hetzelfde onderwerp:

2 nic's laten werken als 1 nic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.