Ik heb een probleem op mn werk met Linux redhat9.0. Deze heb ik laatst gedownload en geinstalleerd, ik ben deze aan het draaien op een testpc, later moet redhat geinstalleerd gaan worden op een server. In deze server moet een Raid controller zitten voor data opslag een een stuk beveiliging van data. Nu heb ik 2 raid controllers erin gehad een Promise Fasttrak tx2000 en een Promise Fasttrak100 TX2. Beiden werken niet onder linux. Nu heb ik de drivers gedownload van de promise website, maar dit is nog voor redhat 7.3 maar met mijn windows logica dacht ik van dat zou misschien wel onder 9.0 kunnen draaien, dit had ik dus fout.
Maar nu de vraag, kan iemand mij helpen met dit probleem, Ik heb hier iemand die desnoods de kernel wel aan kan passen. maar wat moet er inkomen. Het liefst heb ik de Fasttrak 2000TX2 erin, deze is het snelst.
Maar nu de vraag, kan iemand mij helpen met dit probleem, Ik heb hier iemand die desnoods de kernel wel aan kan passen. maar wat moet er inkomen. Het liefst heb ik de Fasttrak 2000TX2 erin, deze is het snelst.