Ik had deze mod dus gezien en wil weten wat voor soort schuim dit is. het lijkt op piepschuim maar het is een stuk fijner. Iemand een idee?

Papier maché hak je niet uit volgens mij...dr.lowtune schreef op 15 mei 2003 @ 12:13:
papier maché??
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 48% gewijzigd door Denker op 15-05-2003 13:05 ]
jep, zijn purschuim isolatieplaten...Denker schreef op 15 May 2003 @ 13:05:
Wit PUR-schuim? (wel uitgehard natuurlijk)
¯\_(ツ)_/¯

Lees dan het artikel op tweakers...Van de buizen maak je een skelet en met behulp van het piepschuim geef je vrouwelijke vormen aan het skelet terwijl je verzekert dat er genoeg plaats is voor je nieuwe computerspulletjes.
[ Voor 12% gewijzigd door Capa op 15-05-2003 13:16 ]
En die zijn dus gewoon bij de dhz zaak te halen?
ik denk met heel fijn schuurpapier..Tweak-Freak schreef op 15 May 2003 @ 13:13:
Wat mij ook opviel is dat hij zijn ( purschuim) model met iets nabehandeld heeft waardoor het helemaal mooi glad is geworden. Maar wat is dat?![]()
voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Het lijkt me op de armen verband afgesmeerd met gips ofzoAngelDust schreef op 15 May 2003 @ 13:18:
[...]
ik denk met heel fijn schuurpapier..
of met een hele fijne vijl.. maar dat laatste lijkt me erg veel werk
¯\_(ツ)_/¯
Dit lijkt me stug omdat ook alle kleine gaatjes enzo opgevuld zijn. Dus het lijkt wel of het nog miet iets ingesmeerd is of zo.AngelDust schreef op 15 May 2003 @ 13:18:
[...]
ik denk met heel fijn schuurpapier..
of met een hele fijne vijl.. maar dat laatste lijkt me erg veel werk
[ Voor 5% gewijzigd door w00Dy op 15-05-2003 16:49 ]
w00Dy schreef op 15 mei 2003 @ 16:49:
offtopic:
Is dat een cdromspeler in je broek of ben je gewoon blij me te zien ?
Verwijderd
dat gebruiken ze ook voor vervoer/ opslag van vis enzo, dan mikken ze er ijs en vis in, en blijft het heel lang goed koud, een klasgenoot van mij had het ook eens, om een boot mee te maken, is goed snijdbaar, waterdicht, isolerend en voor vanalles bruikbaar, vaak zie je het ook in een lichtroze kleurVerwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 18:13:
Tis geen piepschuim, tis een soort heel fijn schuim. We gebruiken dat spul bij ons op school ook bij handvaardigheid. Als ik het niet vergeet zal ik ff navragen hoe dat heet.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq