Toon posts:

Diablo 2 lelijk?! Bij jullie ook?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de net Diablo 2 van een vriend van me gekregen, :) en ik ging spelen, maar ik ben maar gestopt omdat ik het te lelijk vond :(.

Ligt dat aan mij?! Ja ik weet het v3, maar ik mag toch wel iets verwachten?!

Kan je de resolutie hoger zetten of iets?!
Of ligt het gewoon aan het spel zelf?!

Ik hoop dat jullie iets weten want ik vind hem wel heel kewl!! :)

Alvast wederom bedankt gamers. 8-)

Verwijderd

Nogal stomme reden om met een spel te stoppen omdat je t lelijk vindt. Gameplay is toch waar je op let bij t spelen of kijk je alleen maar mooie plaatjes? :)

Diablo II is gelimiteerd tot 640x480 maar das wel zo ongeveer t enige minpunt aan t hele spel.

Verwijderd

Topicstarter
Ok , daar heb je een punt! :)

Sorry had een beetje een rotdag vandaag en moest ut ergens op afreageren :)

Ik hoop dat je me dit kan vergeven :)

Ben em nu constant aan het spelen in de gameplay is dik in orde!!

Is er iets om um toch op een hogere reso te krijgen?!?

Verwijderd

Nee, helaas....sterker nog, is maar in 256kleuren ook :(. Ik heb zo'n no-name monitoor, moet elke refresh handmatig instellen.

Maar blijft een leuk brain-dead spel..

Verwijderd

de gameplay.... beetje kabouters hakken in het eerste level leuk! Waardeloze spellen dat rgp gezeik IMHO.

Verwijderd

Diablo II is best een cool spel maar het is zoveel van hetzelfde..

Verwijderd

Zelden zo'n verslavende game meegemaakt...

Als je *dat* nog niet op prijs kan stellen, dan ben je wel erg lame... |:(

Verwijderd

Tja, is meer char-building dan echt een RPG...Was wel ff wennen toen ik BGII erna ging spelen, damn...Is zo verslavend dat je gewoon geen zin meer hebt, omdat je weet dat je dan de tijd vergeet...

BV, om 10:00 ff spelen, en dan om 2:30 realiseren dat je morgen vroeg op moet...nog ff spelen....uiteindelijk nog om 3:15 uur naar bed...

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

JJJ

Is ook zo met de boeken van Tolkien :P

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

640x480 is belachelijk in deze tijd. Diablo II ziet er absoluut niet uit op mijn 19inch.
Ok, de gameplay is heel belangrijk maar als een spel er niet uitziet en je hebt een snelle computer en een Geforce2 dan gaat dat gauw irriteren. Ik vind dus persoonlijk het grafische gedeelte van een spel toch bijna net zo belangrijk als de gameplay.

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ligt dat aan mij?! Ja ik weet het v3, maar ik mag toch wel iets verwachten?!
Bedenk: Direct 3D ziet er nog rotter uit.

En prijs je voor deze keer gelukkig met je Voodoo'tje

Verwijderd

Je moet ook zorgen dat je de nieuwste drivers hebt voor je voodootje...

Ik heb laatst m'n windhoos opnieuw geinstalled, en had er oudere drivers opgezet voor m'n Voodoo2. Krijg ik ineens een 16-bits versie van Diablo op m'n scherm :r

Binnenkort effe rap de juiste drivers downen zodat ik (hopelijk) weer 24-bits (of is het 32) monsters kan koppensnellen.

/me says : get a higher colordepth, and all wil be fine.

Verwijderd

hoezo 16 bits met voodoo2? :?
je krijgt met een voodoo2 maar max 16bits in 3d(oei wat dom 2d doettie niet hehe) , toch?..of met een proggie kun je hem dan toch 24 bits geforced krijgen.

Verwijderd

Het zal wel moeten dat ze 24 bits doen. En ook in 2D. Ik heb Diablo2 toch echt op 24 bits gehad.

Gedenk dat er in Diablo2 geen 3D-berekeningen zijn. De mannetjes zijn stuk voor stuk 3D-gerendered weliswaar, maar ze worden door de code van Diablo2 gewoon behandeld als 2D-plaatjes.

Nu is mijn voodoo2 een extensie voor een bestaande videokaart, de nieuwere 3D-kaarten kan je als enige videokaart in je bak hebben, en dan kan je ook nog gewoon je 2D besturingssysteem in.

:)

Verwijderd

16bits..24bits..????

Is toch echt gewoon 256 kleuren, 8bits dus...
"Wat lul jij nu weer..??"

Simpel..toen ik Diablo2 weer eens had geinstalleerd had ik alle refreshrates ingesteld (640/800/1024..meer gebruik ik er toch niet) in 16bits en 32bits...Echter zodra Diablo2 opstarten en het spel begon ging m'n monitor flippen->verkeerde refreshrate....

Naderhand 640x480 (of 800x600, weet ff niet meer of het nou het spel zelf al was of alleen het menu) op 256 gezet en de refresh aangepast.....en toen werkte het wel...

Dat is dan toch wel heel vreemd als het spel in 16bit draait (tenzij alleen het menu in 256kleuren is, en dus het menu toen vreemd deed).

Verwijderd

Ja hoor... Diablo2 heeft 8-bits graphics.

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk......

/me houd z'n bek verder maar.

(kom echt niet meer bij hierzo...)
Pagina: 1