Gisteren wilde ik een abbonement bij the Phonehouse afsluiten aangaande de xbox actie
Voordat ik mijn spulletjes mocht meenemen moest Phonehouse eerst goedkeuring krijgen van Vodafone. Ik absoluut geen zorgen want al mijn zaakjes zijn op orde (zo ver ik weet), en ik heb nog nooit iets met Vodafone te maken gehad, dus alles was oke in mijn ogen.
Toch afgeketst
. Nu ik meteen vragen waarom, Phonehouse kon niets zeggen vanwege privacy redenen (heel fijn natuurlijk). Dus ik vodafone bellen, krijg ik daar een leuke dame aan de telefoon die mij dezelfde reden geeft als Phonehouse om de gegevens niet te vestrekken.
Nu ben ik natuurlijk niet dom en ben meteen met BKR (www.bkr.nl) gaan bellen.
volgens hun mag en kan Vodafone hun gegevens niet gebruiken! Dus daar zit het niet
Nu wil ik dus weten of iemand hetzelfde heeft gehad, en of ze weten waar Vodafone zijn gegevens vandaan haalt.
Want ik krijg een dik "big brother is watching me" gevoel.
De enige manier om te weten waarom mijn aanvraag niet goedgekeurd is een brief schrijven en dan maar hopen dat ze op tijd reageren want die XBOX moet ik hebben!!! (normale prodedure tijd volgens Vodafone: 3 weken)
Toch afgeketst
Nu ben ik natuurlijk niet dom en ben meteen met BKR (www.bkr.nl) gaan bellen.
volgens hun mag en kan Vodafone hun gegevens niet gebruiken! Dus daar zit het niet
Nu wil ik dus weten of iemand hetzelfde heeft gehad, en of ze weten waar Vodafone zijn gegevens vandaan haalt.
Want ik krijg een dik "big brother is watching me" gevoel.
De enige manier om te weten waarom mijn aanvraag niet goedgekeurd is een brief schrijven en dan maar hopen dat ze op tijd reageren want die XBOX moet ik hebben!!! (normale prodedure tijd volgens Vodafone: 3 weken)