Toon posts:

NL-Hosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit nu bij @home/sloom en wil gaan upgraden naar ADSL en nu zag ik dat NLhosting al een paar weken de snelste is op speedtest.nl en internetten.nl.

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met NL-hosting en zo ja, wat is jullie ervaring met deze provider.. ??

want ik heb geen zin om 100 euro per maand te betalen en er dan achterkomen dat het helemaal niet zo snel is of iets derelijks...

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 16:23
Ik heb zelf net ADSL bij Demon aangevraagd, die was voor mij het interessantst.

Ervaring? Nee dus :).

Verwijderd

sjroorda schreef op 15 mei 2003 @ 11:14:
Ik heb zelf net ADSL bij Demon aangevraagd, die was voor mij het interessantst.

Ervaring? Nee dus :).
Dus, waarom reageer je dan?

TS: Ze kunnen niet zomaar neerzetten dat de snelheid 512/256 Kbit/s is, en vervolgens een verbinding die nauwelijks 128/64 haalt leveren. In principe kun je ervanuitgaan dat de snelheid wel goed zit.
Overigens lijkt het me een kleine provider, wat erg plezant is. Hoe kleiner, hoe beter de service in principe. Minder rotzooi in de administratie ed. :)

Dus: als het kan, waarom niet?

Overigens zegt het ook wel iets als je als provider hoogst staat bij speedtest.nl enzo :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 11:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:21:
[...]

Dus, waarom reageer je dan?

TS: Ze kunnen niet zomaar neerzetten dat de snelheid 512/256 Kbit/s is, en vervolgens een verbinding die nauwelijks 128/64 haalt leveren. In principe kun je ervanuitgaan dat de snelheid wel goed zit.
Overigens lijkt het me een kleine provider, wat erg plezant is. Hoe kleiner, hoe beter de service in principe. Minder rotzooi in de administratie ed. :)

Dus: als het kan, waarom niet?

Overigens zegt het ook wel iets als je als provider hoogst staat bij speedtest.nl enzo :)
Klopt ik wil het Lan Connect Wide Open 2048-8192 abbonement nemen de download = super maar de upload is niet erg stabiel! en daar zit ik vooral mee!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:11

Stewie!

Keen must die!

Waarom geen speedlinq, 8mbit down, 1 mbit up voor 89 euro. Op t werk hebben we m nu erbij en wertk perfect
lamaar, die is sneller 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 15-05-2003 11:29 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op 15 May 2003 @ 11:27:
Waarom geen speedlinq, 8mbit down, 1 mbit up voor 89 euro. Op t werk hebben we m nu erbij en wertk perfect
lamaar, die is sneller 8)7
Het liefst had ik ook speedlinq! want speedlinq is de beste compromis tussen upload en download! maar speedlinq = helaas niet beschikbaar bij mij :(
Pagina: 1