Toon posts:

Apache op windows 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou binnenkort een m'n windows2000 server upgraden naar
windows 2003 (just for fun). Nou vroeg ik me alleen af of apache, php en
mysql wel op windows 2003 draaien.....

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verder is windows 2003 wel bikkel cool.
Op m'n werk heb ik er al veel mee gewerkt

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

kan je het op je werkt dan niet testen, appache is toch gewoon freeware.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 11:04:
Ik wou binnenkort een m'n windows2000 server upgraden naar
windows 2003 (just for fun). Nou vroeg ik me alleen af of apache, php en
mysql wel op windows 2003 draaien.....
Ja

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-09 15:23

McMiGHtY

- burp -

Je hebt ook een Webedition van Windows 2003

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
apache/php/mysql doen het perfect op Windows 2k3.

ik draai thuis gewoon win2k3 Standard Server en daar werkt het gewoon goed. je kunt dus gewoon aannemen dat het werkt :) volg uiteraard alle readme's enzo dan lukt het altijd wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Een server waar een extranet op draait ga ik niet zomaar even apache op installeren :p

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm ok

en in combo met IIS zou ook geen probleem zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 11:13 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Veurink

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Wat heb je zoal zelf gezocht op www.apache.org en gekeken op www.microsoft.com/technet :? Enige zelfredzaamheid wordt hier wel van je verwacht :)

Als je deze gelezen had http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart had je iets meer kunnen zoeken middels de GoT search :)
Dingen waar je rekening mee dient te houden:

Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Daarnaast kan je ook deze knop Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif wat vaker gebruiken voor aanvullingen :)

En als je de forum FAQ gelezen had je deze vraag beter in Software Algemeen kunnen stellen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Compubiter op 15-05-2003 11:32 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik denk dat Riemer het allemaal al gezegd heeft :*.

Als je een topicstart maakt waarin je duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt en waarom het niet lukte, mag je het opnieuw proberen in het juiste subforum. Probeer gewoon de stappen te volgen die staan in FAQ Forumgedrag - Topicstart, dan is de kans klein dat je relevante informatie vergeet :).

Succes en welkom op GoT ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.