Toon posts:

vaag probleem met mn asus TI4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar weken geleden een Asus TI4200 (128MB) gekocht bij Mycom. Nu deed ie het prima tot gisteren.

Bij het opstarten van mn computer begon ie als een gek te zoemen. Als ik vervolgens mn computer uitzet en opnieuw opstart dan doet ie weer normaal. Een tikje tegen de fan helpt ook maar dan moet ik telkens mn kast openmaken. :)

Het rare is dat ie het vervolgens prima doet ook bij meerdere malen opnieuw achter elkaar opstarten en uitzetten.

Zet ik de computer vervolgens een paar uur uit en start dan weer op heb ik hetzelfde probleem weer. 8)7

Heb al op het forum gezocht maar kwam dit specifieke probleem nog niet tegen :*)

laterzz

Ps
Ik heb de kaart er inmiddels een keer uitgehaald en er opnieuw ingezet maar dat heeft niet geholpen.

Verwijderd

Schaaft de fan niet ergens tegenaan? Kijk eens wat dichterbij als je fan draait.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij niet ...als ik mn computer uitzet en opnieuw opstart doet ie het gewoon goed...als ie ergens tegenaan zou schaven zou ik telkens dat geluid moeten horen denk ik :)

Hij doet het alleen als ik de computer opstart als ie een hele tijd heeft uitgestaan.

super vaag! :?

laterzz

Verwijderd

Kijk ook eens naar deze thread:

gf4 ti4200 fannetje doet vreemd

En naar mijn bericht, zijn al veel mensen met jouw probleem geweest. Misschien heb je wat aan de tips die daar allemaal zijn gegeven.

Verwijderd

bodde dat probleem heb ik ook gehad met mijn Riva TNT2
een ongelovelijk rot geluid
heeft inderdaad met de fan te maken
hij deed het bij mij pas na een half jaar en gelijk een nieuwe gehad _/-\o_

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 14:30

Tittysmack

"no comment"

Hier nog een met m'n asus GF3 ti200. Ff openschroeven, dan wat hameren en dan doettie het weer :P

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Pagina: 1