Toon posts:

Problemen met Ubisoft games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal spelen uitgebracht door Ubisoft draaien niet goed. (In dit geval o.a. E.T.) Het beeld is als het ware "gesplitst" 8)7
Pakweg de bovenste 10 cm. krijg ik onder in beeld.
Ongetwijfeld resolutie probleem. Alleen kent (in dit geval) het door Ubisoft uitgebracht spel geen settings om resolutie aan te passen. Probleem doet zich slechts voor met spelen op 15 inch TFT beeldscherm. (Gforce400 kaart)

Wat ik tot nu toe gedaan ?, Alle instellingen TFT geprobeerd. Drivers Nvidea geprobeerd, lopen zoeken op tweakers, google etc. etc. Niet gelukt tot nu. Het spel start domweg in een niet door mij gewenste resolutie op en geeft dan een vertekend beeld .

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
misschien bureaubladeigenschappen ff veranderen. kan zijn dat t helpt.

Verwijderd

Topicstarter
ChaosDream schreef op 15 mei 2003 @ 10:21:
misschien bureaubladeigenschappen ff veranderen. kan zijn dat t helpt.
dus niet |:(

Verwijderd

Op ubisoft.com gezocht naar patches?
Ze hebben ook een FAQ met honderden vragen/antwoorden en je kan je vraag daar stellen (geen idee hoe lang het duurt voor je antwoord krijgt overigens).

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen + titelfix

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:13

Ankh

|true

Ik had het vroeger altijd met zo'n race spel POD. Toen hebben ze er een directX patch voor gemaakt en waarna het verholpen was... dus zoals al eerder gezegd. zoek het ff op hun website :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Topicstarter
SCaRaBaeuS schreef op 15 May 2003 @ 16:36:
dus zoals al eerder gezegd. zoek het ff op hun website :)
Webiste bezocht, geen patches aanwezig. Vraagstelling bij Ubisoft levert niets op. Tis niet alleen bij Ubisoft trouwens. Ook het programma Anne Frank huis, (3d ondekkingsreis, educatief) zelfde probleem. Pakweg bovenste 5cm. van het beeld verschijnt onderin. Laatste versie directx staat er op. Laatse Nvidea drivers uitgeprobeerd en er weer afgepleurd. Het moet te maken hebben met de resolutie. Alleen met TFT scherm heb ik dit probleem. Wat opvalt dat bij het opstarten het beeld switch naar een resolutie van 800/600 of lager 640/etc.. Spel kent zelf geen optie om de resolutiesettings "vast"te zetten. Alle resoluties tot nu toe uitgeprobeerd. Kweet het effe niet meer 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels getracht het probleem om te lossen met Refresh Rate Locker, , hetgeen ook geen oplossing was |:(

Verwijderd

Topicstarter
tweakers ? (no kicking intended ) :O

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

hmmmz kan je nix vastzetten in je config, resolutie etc?
* XTREEMRaGE heeft anders ook geen clue :/

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Verwijderd

Is het niet een probleem van je tftscherm? probeer eens met een crt scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:06:
Is het niet een probleem van je tftscherm? probeer eens met een crt scherm.
Dat zeg ik : "probleem is er alleen met TFT beeldscherm ;)

Verwijderd

Topicstarter
Goed, inmiddels wordt ik een echte "die-hard" :X en schop het topic maar eens naar boven in de hoop op nieuwe ingevingen ;)

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-02-2025

Thunde®

Don't Worry :)

TFT heeft toch een vaste resolutie??

Mijn spec's | Modelbouwforum

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
Thunde® schreef op 31 May 2003 @ 12:36:
TFT heeft toch een vaste resolutie??
Nee, TFT heeft een native resolutie waar ie voor gemaakt is en waarmee het dus het beste werkt, maar je kan ook andere resoluties draaien.

The devil is in the details.

Pagina: 1