Ach het lijkt me niet dat ze (=Femme) daar moeilijk over gaan doen, maar ja, beter safe than sorry zulle we maar zeggen
(Nieuwsposting van 6 aug op T.net: Tweakers.net daagt eigen lid voor de rechter wegens schending copyright!
)
(Nieuwsposting van 6 aug op T.net: Tweakers.net daagt eigen lid voor de rechter wegens schending copyright!
Nouja... Ik zou het erg jammer vinden... De tattoo's die ik tot nu toe gemaakt hebt lijkt erg goed, en om een DPC-tattoo te dragen lijkt me een hele eer
Originele .PSD's staan geshared op m'n harddisk hier op WAN (workgroup tweakers > The Fempire > Prutdrive).
Als je niet op WAN zit heb je pech (maar dat had je dan toch al).
Als je niet op WAN zit heb je pech (maar dat had je dan toch al).
Hehe... Booster heeft al heel illegaal zonder netjes te vragen plaatjes gemaakt
..
Nee maar serieus.. hij gaat er goed mee om hoor... de plaatjes krijgen veel aandacht en een extra opknapbeurt van Booster..
Btw Femme... leuke naam .. The Fempire
Nee maar serieus.. hij gaat er goed mee om hoor... de plaatjes krijgen veel aandacht en een extra opknapbeurt van Booster..
Btw Femme... leuke naam .. The Fempire
Dankje Femme, maar ik heb zelf al een PSD van erg goeie qualiteit.
Binnenkort kunnen jullie al mijn photoshop werkjes zien op The Forgotten Crunchers website
btw, good luck at WAN...
And maybe we'll see you there next year.
Binnenkort kunnen jullie al mijn photoshop werkjes zien op The Forgotten Crunchers website
btw, good luck at WAN...
And maybe we'll see you there next year.
Pagina: 1