ASUS A7N8X 3D problemen

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 08:39

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hallo,

het likt wel of mijn asus a7n8x V2.0 zo onstabiel is als de xxxx. bij mark 3D loopt hij steeds vast. als ik alle instellingen op default zet en alleen mn CPU goed zet 166 x 12.5 (2600+) dan klapt mn pc dr steeds uit. bij goegle zag ik wat meer mensen op message boardsmet dit probleem, zonder oplossing. Als ik dan opnieuw opstart krijg ik ook de melding: windows has recoverd from a serious error. Ook hoorde ik ergens dat het aan ATI ligt ik heb zelf de hercules 9500 Pro. Ik heb ook al de bios geupdate en voor alles de nieuwste drivers geinstalleerd.

heeft er iemand ervaring met dit probleem?

Verwijderd

misschien geheugen probleem. Kan zijn dat jouw geheugen of niet 166 aankan of het moederbord is niet compatible met jouw geheugen.

Verwijderd

Klinkt idd als een geheugen probleem, probeer eens Memtest, kijken of daar wat uit komt. Anders kan het misschien ook een brakke voeding zijn.

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
memtest geeft geen fouten! en mijn mem is PC3200 twinmos met twinmos chip en twinmos met winbond chip.twimos en winbond komen in ieder geval in het rijdje van supported ram voor.

maar ik ga zo naar de winkel om een ander mobo te testen

• Sjoerd666

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
IK HEB HET!
300W voeding was toch te weinig. 550 W bood uitkomst!