Toon posts:

Ik durf het bijna niet te vragen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Duron 800 op de kop getikt.
Hij draait nu gewoon nog op 800Mhz maar wil hem gaan overclocken. Nu alleen zie ik dat mijn temp al op 52'C staat. Is dat niet een beetje hoog? Ik heb een Coolermaster er op.
Mobo is een Asus A7V (ook op de kop getikt *D .

Verwijderd

misschien moet je eerst ff wat meer info ophoesten. Heb je er al koelpasta tussen, hoeveel volt, hoe warm is het in je kast?

Ik zou eerst eens beginnen met inbranden: op 1.75 of 1.8V @800. En wat voor type coolermaster, want daar zit erg veel verschil in!

• PreDaTorY
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 12:25
had ik ook met mijn duron 650,

maar het bleek dat ik de cooler er verkeerd om op had zitten, daarna draaide hij netjes op 850 Mhz nu trouwens @900 *D mar wel met extra cooling

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 november 2000 20:33 schreef Jeep het volgende:
misschien moet je eerst ff wat meer info ophoesten. Heb je er al koelpasta tussen, hoeveel volt, hoe warm is het in je kast?

Ik zou eerst eens beginnen met inbranden: op 1.75 of 1.8V @800. En wat voor type coolermaster, want daar zit erg veel verschil in!
Ja koelpasta zit er tussen. Hij staat op 1,65 (standaard) en in mijn kast is het 36 graden (ook wat veel als je het mij vraagt want mijn kast staat gewoon helemaal open?! En zo warm is het hier niet)
Er zit een DP5-6H11.

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 20:33 schreef PreDaTorY het volgende:
had ik ook met mijn duron 650,

maar het bleek dat ik de cooler er verkeerd om op had zitten, daarna draaide hij netjes op 850 Mhz nu trouwens @900 *D mar wel met extra cooling
DOH!!!!! hoe kun in godsnaam nou je koeler er verkeerd om opzetten?? :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Verwijderd

Topicstarter
Voor dat we verder gaan met mijn topic. Mijn temperatuur staat nu op : 56 graden en loopt volgens mij alleen op! HElluph! :o
Que pasa?

Verwijderd

Topicstarter
Oh hij blijft hier op hangen....
Maar ehm...toch een beetje hoog volgens mij. Of niet?
Mensen met een Duron 800 graag commentaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hangen bedoel ik op 56'C ;)
De koe is nu aan het grazen dus dit is stressed...maar ehm, moet lager kunnen denk ik zo...er staat zelf nog een xtra fan in...
*D

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
uh, betere cooler kopen?

Verwijderd

Man waar maak je je druk om!

56*C is prima als t nodig is kan ie op 75*C nog lopen.

Mijn TB 900@1060 doet ook 59*C stressed en dat is zonder enige casekoelers alleen een coolermastertje op mn CPU en wat koelderrie.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat stelt me al een stuk geruster...dat wou ik nou weten...thx!

Verwijderd

mijn cellie 433@585 met standaard koeling wordt stressed ook maar 80 graden en dan werkt het nog goed :P

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

bij mij is ie ook 56 graden met kast dicht. met kast open isie 40 graden.. beetje kutkast maarja. het helpt wel.@!

traktor scratch!

Verwijderd

Waarmee meet je die temperatuur als je dat doet met de temp meter op het moederbord die dus onder je cpu zit dan mag je van de temperatuur een 15 a 20 graden vanaf trekken,

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 november 2000 22:08 schreef Erikie het volgende:
bij mij is ie ook 56 graden met kast dicht. met kast open isie 40 graden.. beetje kutkast maarja.
volgens mij ben je toe aan een paar xtra fans (van die ronddraajende dingen, geen hagel :)) in je kast voor een fatsoenlijke airflow

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

ghaja.. maar een opencomputer staat opzich wel grappig, 't is alleen een vliegtuig.! haha.nouja. en ik snap niet, ik heb nog maar 1 powersupply voor een fan (naast m'n cpu fan), en als ik een fannetje koop, dan wil ik er wel 2.. dus

waar haal ik de stroom vandaan :?

traktor scratch!

Pagina: 1