Toon posts:

Hij is er! Gta Vice city ligt in de winkels.

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hij is echt fantastisch, ik hem sinds gisteren en ben er niet achter weg te slaan... nou ja alleen om dit stukje te schrijven dan, Alles ziet er prachtig uit, en de performance is vele malen beter dan Gta3, zelfs op mijn laptop met volgens de specificaties minimale videokaart met 32mb loopt als een zonnetje op 1024X768 32bit. Dus diegene die Gta3 al geweldig vonden, mag dit spel zeker niet ontbreken.
je kunt zelfs op scooters en motoren rijden en verderop in het spel schijn je ook nog de beschikking over een helicopter en vliegtuig te krijgen, dus ik zou zeggen...ren naar de winkel en halen die hap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:03

inXs

known as inXs

Dat had je denk ik beter even hier: [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml] kunnen melden :) Anders komen er zoveel topics over onderwerpen waar niet echt een discussie uit voort kan komen.

edit: en je bent redelijk nieuw zie ik, welkom iig en ik denk dat het handig is om het volgende even door te nemen:

Aanvullende FAQ en policies Spielerij

have phun alvast hierow.

[ Voor 33% gewijzigd door inXs op 15-05-2003 09:29 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Cool man! post ff wat mooie screens hier om de mensen die hem nog niet hebben te laten zien wat je er te gek aan vind.

Ik ga em vandaag ook halen! Veel plezier er nog mee btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emm ja dit mag in de grote topique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zie bl!kje :)

Dit topic is gesloten.