Ik heb een applicatie met een aantal formulieren. Het hoofdformulier doet niet meer dan een aantal gegevens ophalen (VBA DAO), en twee subforms laten zien.
Na een aantal aanpassingen aan de lay-out waren de subforms in de designview leeg (wit), en was de code niet meer te openen.
Na een aantal probeersels zoals compact and repair, analyse performance, ed. kreeg ik telkens de melding "subscript out of range".
MSDN zegt hierover:
Ik kan wel terugvallen op een backup van een paar uur geleden, maar als ik de oorzaak niet kan achterhalen kan het zo weer gebeuren
Na een aantal aanpassingen aan de lay-out waren de subforms in de designview leeg (wit), en was de code niet meer te openen.
Na een aantal probeersels zoals compact and repair, analyse performance, ed. kreeg ik telkens de melding "subscript out of range".
MSDN zegt hierover:
Dit is niet de oorzaak, ik roep namelijk geen arrays aan! Kan het zijn dat dit een bug is oid?Subscript out of range (Error 9)
Summary: See Also Specifics Elements of arrays and members of collections can only be accessed within their defined ranges. This error has the following causes and solutions: You referenced a nonexistent array element. The subscript may be larger or smaller
Ik kan wel terugvallen op een backup van een paar uur geleden, maar als ik de oorzaak niet kan achterhalen kan het zo weer gebeuren