[Office] MS Word binnen IE 5.5 "opslaan als"probleem

Pagina: 1
Acties:

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 13:53
Als ik een Word document open en ik kies daarna voor "opslaan als" komt hij direct op de U: schijf (wat goed is want dat is de Novell User Directory). Als ik binen Internet Explorer op een pagina kies voor "opslaan als" dan gaat hij ook naar de U: schijf. Maar als ik nu een Word document van internet af haal, en hem dus open in Internet Explorer, en ik dan kies voor "opslaan als" dan gaat hij naar de C: (wat de gebruiker dus niet mag).

IE: versie 5.5
Office 97

Iemand enig idee waar ik dit kan wijziggen. Bij de instellingen van Word kan ik alleen de plaats aangeven van opslaan als binnen Word. Ik kan hier niets terug vinden over het opslaan binnen Internet Explorer.

Don't Speak, Just Think

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Ik weet niet zeker of de map 'Mijn documenten' ook in Win98 zit, maar 't zou kunnen dat IE het bestand hier wil opslaan. En dat bestand staat op de C-schijf. Hebben ze hier op school ook. Alles netjes afgeschermd, maar we kunnen dus nog wel gewoon op de C-schijf komen.

Oplossing: verplaats deze map naar je U-schijf (als dat het probleem dan is he....;) )

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Funny, ik heb het hier geprobeerd (NT4, IE5.5, Word97) en er gebeurt hetzelfde. Ik heb even gecontroleerd of dezelfde Normal.dot geladen werd en dat was het geval. De instellingen die je veranderd hebt, zouden moeten werken en dat doen ze niet. Klein bugje denk ik.
Het idee van Denker klopt volgens mij niet.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Probeer dit eens:

REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer]
"Download Directory"="U:\\"

laat maar, hij slaat niet eens op waar je heen saved, gaat gewoon default naar my documents.

De oplossing van denker is dus de enige die werkt.

[ Voor 65% gewijzigd door |sWORDs| op 15-05-2003 12:18 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 13:53
De documents directory staat al op de U: schijf. Dus dat is niet de goede oplossing. Ik heb wel gekeken of dat hij hem misschien naar zijn Temporary Internet Files toe zet misschien. Maar ook dit is niet het geval.

Don't Speak, Just Think