Bij het converteren van een ASP-script naar PHP loop ik tegen problemen aan. Ik bouw een script dat het mogelijk maakt om op andere websites de huidige stand weer te geven (direct uit de MySQL DB).
Hiervoor maak ik gebruik van Javascript... bij het ASP script ging dit als volgt:
htm-file:
<script language="JavaScript"> var strCode = '';</script>
<script src="http://www.gpchampionship.com/zandvoortmasters_liveresults.asp?track=zanddry&showsession=Q&shownumber=50&showcountry=1&showteam=1&showtime=1&showbreaks=1"></script>
<script language="JavaScript">document.write(strCode);</script>
in ASP-file:
Response.Buffer = TRUE
Response.ContentType = "application/x-javascript"
Response.Write "strCode = '"
.... code
Response.Write "'"
Response.End
Echter... hoewel het PHP-script op zichzelf goed werkt.. krijg ik het niet voor elkaar om het via Javascript weer te geven (zoals het bij het ASP-script wel lukte). Ik heb al geprobeerd om via
header("Content-type: application/x-javascript");
eenzelfde constructie in PHP te bouwen... maar nog zonder succes. Wat ik in de PHP-file doe is één lange string bouwen ($output)... en die op het laatste echo-en. Dat zou dan door het Javascriptje ingelezen worden (via de URL) en met document.write weergegeven worden.
Iemand ideeën?
Hiervoor maak ik gebruik van Javascript... bij het ASP script ging dit als volgt:
htm-file:
<script language="JavaScript"> var strCode = '';</script>
<script src="http://www.gpchampionship.com/zandvoortmasters_liveresults.asp?track=zanddry&showsession=Q&shownumber=50&showcountry=1&showteam=1&showtime=1&showbreaks=1"></script>
<script language="JavaScript">document.write(strCode);</script>
in ASP-file:
Response.Buffer = TRUE
Response.ContentType = "application/x-javascript"
Response.Write "strCode = '"
.... code
Response.Write "'"
Response.End
Echter... hoewel het PHP-script op zichzelf goed werkt.. krijg ik het niet voor elkaar om het via Javascript weer te geven (zoals het bij het ASP-script wel lukte). Ik heb al geprobeerd om via
header("Content-type: application/x-javascript");
eenzelfde constructie in PHP te bouwen... maar nog zonder succes. Wat ik in de PHP-file doe is één lange string bouwen ($output)... en die op het laatste echo-en. Dat zou dan door het Javascriptje ingelezen worden (via de URL) en met document.write weergegeven worden.
Iemand ideeën?
Jaap