a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Verwijderd
bij mij staat het aantal posts per pagina op 100, en ik zie gewoon een stuk of 40 posts onder elkaar staan.
Hoeveel posts per pagina heb je? Indien je 25 hebt, klopt het als een bus.
40 replies, dat betekent 41 posts. 1 topicstart op de eerste pagina, 24 replies op de eerste pagina. 16 posts op de 2e pagina.
Last betekent dat je de laatste x posts krijgt, waarbij x gelijk is aan het aantal posts per pagina.
Dat je bij pagina 1 niets ziet, kan komen omdat je javascript aan hebt staan in je React prefs.
40 replies, dat betekent 41 posts. 1 topicstart op de eerste pagina, 24 replies op de eerste pagina. 16 posts op de 2e pagina.
Last betekent dat je de laatste x posts krijgt, waarbij x gelijk is aan het aantal posts per pagina.
Dat je bij pagina 1 niets ziet, kan komen omdat je javascript aan hebt staan in je React prefs.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Mijn posts per pagina staat inderdaad op 25. Ik heb net nog eens gekeken en nu is er niks aan de hand. Eerste pagina wordt gewoon gevuld met 1 post en 24 replies. Ik zit nu op mijn werk (IE5.5, thuis: IE6)
Ik heb er toen overigens niet aan gedacht dat ik mijn posts per pagina hoger kon zetten. Maar het lijkt me toch niet de bedoeling dat ik mijn prefs moet veranderen op een startpost te kunnen lezen.
Hoe dan? Normaal wordt de eerste pagina altijd helemaal gevuld (als er genoeg replies zijn natuurlijk). Gisteravond zag ik alleen de quick reply en kon ik niet eens de startpost bekijken.blackd schreef op 15 mei 2003 @ 07:34:
Ik heb er toen overigens niet aan gedacht dat ik mijn posts per pagina hoger kon zetten. Maar het lijkt me toch niet de bedoeling dat ik mijn prefs moet veranderen op een startpost te kunnen lezen.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
De JS code is hier en daar niet in orde. Er is besloten om hier niet verder aan te ontwikkelen, en tzt JS support helemaal te droppen.
Verder maakt dat het een template issue, en kan ik er verder weinig mee.
Verder maakt dat het een template issue, en kan ik er verder weinig mee.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()