Toon posts:

[modem] PCMCIA sitecom modem werkt ene keer wel en dan niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dell latitude laptop en ik heb daar een sitecom 56k modem ingekocht.

alles leuk en aardig, het werkt HALF
als ik via de computer wil bellen met dat bijgeleverde proggie werkt het en kan ik bellen.

zogauw ik probeer te internetten zegt hij geen kiestoon
en dan stopt hij.

heel af en toe doet ie het en dan kan ik internetten maar hij geeft vaken aan dat hij niet werkt.

Hoe kan die, dat zonder dat ik iets wijzig, het de ene keer wel doen en de andere keer niet ?

Verwijderd

dat bijgeleverde progje
welk progje?

Maar omdat je zegt dat heel soms internet het toch doet, denk ik toch dat dat modem niet helemaal heel is, en zou ik het proberen te ruilen.

Verwijderd

Topicstarter
Okey er zit een programma bij waarmee je kan bellen en gebeld worden. als ik die aanzet ziet ie auto. mijn modem en kan ik bellen en gebeld worde.
zogauw ik deze uitzet en wil gaan internetten zegt hij geen kies toon.

terwijl ik NIETS heb veranderd.....

• alexrins
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-07 11:30
Ik heb laast nog een ISDN adapter vervangen omdat hij het soms wel deed en soms niet.

Ik ben van mening dat pc settings niet zomaar veranderen dus als hij het soms wel of soms niet doet heb je denk ik last van hardware die niet werkt zoals het hoort of een SUPER brake windows.

Ik ga er vanuit dat je de telefoonlijn, provider etc allemaal gecheckt hebt....

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon bellen, wel via de zelfde modem / telefoon lijn. op dezelfde pc.

via een andere pc ga ik ook via die telefoonlijn ook internetten en dat werkt ook. duz aan de lijn ligt het niet. Ik vind het raar omdat als ik gaan bellen met die laptop dat hij het ALTIJD doet zonder problemen,

maar zogauw je gaat inettten doet ie het niet. ( en heel soms wel )

het acoount is goed, maar daar komt hij toch niet aan

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 10:59 ]