Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar ik heb onlangs gereageerd op een advertentie op tweakers.net. Het ging om een Aopen mixroATX moederbord. Desbetreffende persoon zou er nog 2 in de aanbieding hebben. Na het overmaken van 25 euro kreeg ik het bericht dat hij het geld had ontvangen maar nog niet voor de verzendkosten.. ik dacht dat het inclusief was maar bood aan het geld voor verzendkosten over te maken desnoods zelf langs te komen in Amsterdam, alwaar hij woont. Helaas heb ik tot op heden niks van meneer mogen ontvangen, geen reactie, geen moederbord. Ik heb op de naam GANJAGURU gezocht op dit forum en er bleek al eerder iets vaags gebeurt te zijn waar ook zijn naam in voorkwam. Om hier maar een eind aan te breien vroeg ik me af wat jullie zouden kunnen doen om mijn geld of moederbord te krijgen. Misschien dat iemand al eerder zaken met deze persoon heeft gedaan en zijn adres toevallig weet ?! Ik hoop op jullie steun.
Aankopen via de V&A staan los van Tnet, Tnet is dan ook niet verantwoordelijk in welke zin dan ook
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ehmm.. dat zeg ik ook niet.. Ik vraag alleen of jullie iets van deze persoon weten of dat het bekend staat dat hij vaker dit soort dingen doet.. of misschien een adres.
Godver, heb ik net een halve pagina getypt en dan crashed IE $%^#$%#
Herkansing dan:
Bedankt Lampje voor de move
Ik zit in dezelfde situatie, zelfde persoon, zelfde advertentie, zelfde bedrag, zelfde verhaal.
Timetable:
1 mei: Deal gemaakt; ik maak geld over, en zodra het binnen is stuurt hij het mobo op.
2 mei: Geld overgemaakt
9 mei: Gemaild over de status, en reactie gekregen: Geld is binnen maar ik keek er overheen. Ik stuur 'm uiterlijk 12 mei op.
13 mei: Gemaild over de status, en reactie gekregen: Vergeten op te sturen. Ik stuur 'm uiterlijk 15 mei op.
En nu afwachten, maar na jouw verhaal en zijn vertragingstaktieken heb ik er niet veel vertrouwen meer in. Als ik eind deze week niets heb stuur ik hem nog 1 waarschuwingsmail en daarna doe ik aangifte/ga ik het mobo zelf ophalen met een paar maats. Hoewel het ene het andere niet uitsluit.
Herkansing dan:
Bedankt Lampje voor de move
Ik zit in dezelfde situatie, zelfde persoon, zelfde advertentie, zelfde bedrag, zelfde verhaal.
Timetable:
1 mei: Deal gemaakt; ik maak geld over, en zodra het binnen is stuurt hij het mobo op.
2 mei: Geld overgemaakt
9 mei: Gemaild over de status, en reactie gekregen: Geld is binnen maar ik keek er overheen. Ik stuur 'm uiterlijk 12 mei op.
13 mei: Gemaild over de status, en reactie gekregen: Vergeten op te sturen. Ik stuur 'm uiterlijk 15 mei op.
En nu afwachten, maar na jouw verhaal en zijn vertragingstaktieken heb ik er niet veel vertrouwen meer in. Als ik eind deze week niets heb stuur ik hem nog 1 waarschuwingsmail en daarna doe ik aangifte/ga ik het mobo zelf ophalen met een paar maats. Hoewel het ene het andere niet uitsluit.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Hallo GANJAGURU,
Je bent de crew van Tweakers.net al een tijd lang opgevallen als mogelijk commerciële handelaar. Notebooks, Xeons, professionele OpenGL-kaarten, Vapochills, 10.000rpm schijven, TFT's... niet bepaald materiaal dat een gemiddelde tweaker koopt, laat kwijt moet omdat hij het niet meer kan gebruiken. Daar komt nog bij dat je mailadres erg suggestief is (pcparts).
Nu wordt je door twee verschillende users nog beschuldigd van oplichting ook, en dat is voor ons echt een stap te ver. Je account is bij deze geblokkeerd, in ieder geval tot je ons in Ganjaguru - (ser kan) geen reactie na betaling goederen kan overtuigen dat onze vermoedens onterecht zijn.
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Wouter Tinus
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Beetje triest dit.....oplichting voor 25 euro ? Echt grappig.....als ik uberhaupt al zou oplichten dan zou het bedrag VEEL hoger zijn en in de tonnen lopen, laat ik dat even duidelijk voorop stellen.
Ten tweede ik zou niet reageren? Die is zelfs nog beter....ik werk veel dat weet ik maar ik mail altijd, al is het enkele dagen later......ontken dat maar eens......en dan gelijk al blaten dat het niet is aangekomen.....dus ik snap niet waar jullie dit vandaan halen, maar het had wel sneller gekund ja, dat geef ik toe.
Ten derde, dat de gemiddelde tweaker met zun AMD niet het geld heeft voor vapo's, prometeia's en 10K scsi schijven dat zal mij een rotzorg wezen, baas boven baas hou je toch en who cares? Not me iig. Dat jij geen parts kan kopen is mijn probleem niet, en dat mijn omloopsnelheid van parts hoger is dan een ander verbaast me ook niets.....je bent continu uit op vernieuwing of niet.....simpel. (Denk dat ik echt niet de enige ben)
Ik ga ervoor zorgen dat jullie je bordjes krijgen, en nogmaals voor 25 euro draai ik amper mun hand om, dus een bordje achterhouden voor 25 euro? Vet grappig....
Dus hierbij opheldering.
Iemand nog opmerkingen?
PS: O ja scorpion, je maakt echt geen indruk met je praatjes, dat je je vriendjes nodig hebt laat al zien wat voor type je bent. Maar goed das mijn mening en daar gaat het nu niet om. Ook jij krijgt je bordje..... en van mijn kant excuses voor de vertraging, die beschuldiging is terecht en daar bied ik dan ook mijn excuses voor aan. Zo ben ik dan ook weer.....
Tweakers.net mag het account volledig deleten ik ben er klaar mee. Borden worden netjes afgeleverd, hoe dan ook.
Ik wens jullie het beste....
Ten tweede ik zou niet reageren? Die is zelfs nog beter....ik werk veel dat weet ik maar ik mail altijd, al is het enkele dagen later......ontken dat maar eens......en dan gelijk al blaten dat het niet is aangekomen.....dus ik snap niet waar jullie dit vandaan halen, maar het had wel sneller gekund ja, dat geef ik toe.
Ten derde, dat de gemiddelde tweaker met zun AMD niet het geld heeft voor vapo's, prometeia's en 10K scsi schijven dat zal mij een rotzorg wezen, baas boven baas hou je toch en who cares? Not me iig. Dat jij geen parts kan kopen is mijn probleem niet, en dat mijn omloopsnelheid van parts hoger is dan een ander verbaast me ook niets.....je bent continu uit op vernieuwing of niet.....simpel. (Denk dat ik echt niet de enige ben)
Ik ga ervoor zorgen dat jullie je bordjes krijgen, en nogmaals voor 25 euro draai ik amper mun hand om, dus een bordje achterhouden voor 25 euro? Vet grappig....
Dus hierbij opheldering.
Iemand nog opmerkingen?
PS: O ja scorpion, je maakt echt geen indruk met je praatjes, dat je je vriendjes nodig hebt laat al zien wat voor type je bent. Maar goed das mijn mening en daar gaat het nu niet om. Ook jij krijgt je bordje..... en van mijn kant excuses voor de vertraging, die beschuldiging is terecht en daar bied ik dan ook mijn excuses voor aan. Zo ben ik dan ook weer.....
Tweakers.net mag het account volledig deleten ik ben er klaar mee. Borden worden netjes afgeleverd, hoe dan ook.
Ik wens jullie het beste....
Kijk eens aan, mijnheer heeft een bedrijf dat spullen uit Azië distribueert, dat verklaart een hoop
. Blij dat je het er zelf ook mee eens bent dat je niet in V&A thuishoort.

[ Voor 27% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-05-2003 20:24 ]
Verwijderd
Ja, en als je goed kijkt zie je dat dat om koelers gaat, heb je mij 1 koeler zien verkopen op tweakers? Beetje krom wat je nu zegt Wouter, klopt niet echt he? Of mag je als ondernemende tweaker je spullen niet verkopen? Want dan kan heb je je handen vol dat weet ik zeker haha :-)
Als ondernemer mag je inderdaad niets verkopen in V&A, dat is de eerste grondregel die je te zien krijgt als je http://www.tweakers.net/aanbod opent:
Die spullen die je verkoopt staan dan wel niet op je site, maar het is goed mogelijk dat je ze toch als bedrijf bij een groothandel koopt, en er daarom ook geen BTW over hoeft te betalen. Op die manier kun je nieuwe high-end hardware waar normaal flinke marges op zitten wel voor een zacht prijsje aanbieden (als je er zelf mee uitgespeeld bent), maar dat is nog steeds niet bedoeling. Dat valt gewoon onder "refurbischments & overstock", een speciale categorie in de pricewatch voor bedrijven met overtollige of tweedehands (opgeknapte) hardware.
Duidelijker kan haast niet lijkt me.Vraag & Aanbod is een gratis dienst van Tweakers.net en is bedoeld voor particulieren die overtollige hardware willen verkopen of op zoek zijn naar bepaalde computeronderdelen. Het gebruik van Vraag & Aanbod is aan een aantal voorwaarden gebonden, die je hier in de FAQ kunt nalezen. V&A is nadrukkelijk niet bedoeld voor bedrijven of het voeren van commerciële handel.
Die spullen die je verkoopt staan dan wel niet op je site, maar het is goed mogelijk dat je ze toch als bedrijf bij een groothandel koopt, en er daarom ook geen BTW over hoeft te betalen. Op die manier kun je nieuwe high-end hardware waar normaal flinke marges op zitten wel voor een zacht prijsje aanbieden (als je er zelf mee uitgespeeld bent), maar dat is nog steeds niet bedoeling. Dat valt gewoon onder "refurbischments & overstock", een speciale categorie in de pricewatch voor bedrijven met overtollige of tweedehands (opgeknapte) hardware.
[ Voor 40% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-05-2003 21:45 ]
Ondernemende Tweakers plaatsen hun spullen in de PriceWatch en niet in vraag en aanbod. De laastse is er om overtollige hardware voor een prikkie te verkopen zodat de verkoper zijn spullen kwijt is en er tenminste nog iets ervoor terug ziet en de koper heeft wat hij nodig heeft voor een prikkie.
Jij bent in de eerste instantie gemaild omdat je als winkel spullen in V&A plaatst, wat not-done is. Een winkel plaatst geen advertenties in vraag en aanbod maar in de pricewatch. Dat een mailtje die er wel een paar keer per week de deur uitgaat en jij deze week ook een van hebt gekregen. Het tweede gedeelte van de mail is erbij gezet om opheldering te vragen. Dat jij er zo fel tegen in gaat en vervolgens een felle reactie terug krijgt is je eigen schuld
.
Ik mag er van uit gaan dat dit nu opgelost is? Zo ja, laat het draadje maar lekker zakken
.
Jij bent in de eerste instantie gemaild omdat je als winkel spullen in V&A plaatst, wat not-done is. Een winkel plaatst geen advertenties in vraag en aanbod maar in de pricewatch. Dat een mailtje die er wel een paar keer per week de deur uitgaat en jij deze week ook een van hebt gekregen. Het tweede gedeelte van de mail is erbij gezet om opheldering te vragen. Dat jij er zo fel tegen in gaat en vervolgens een felle reactie terug krijgt is je eigen schuld
Ik mag er van uit gaan dat dit nu opgelost is? Zo ja, laat het draadje maar lekker zakken
Hallo
Ik wil toch nog even reageren. Ik denk dat ik toch te snel een conclusie heb getrokken wat betreft Ser Kan ( Ganjaguru )
.
Omdat ik maar geen antwoord op mijn mails kreeg heb ik hem uiteindelijk maar toegevoegd op mijn msn lijst... had ik wel eerder kunnen doen maar niet aan gedacht. Het blijkt dat er wat mis is gegaan met de mail + post waardoor ik mijn bordje niet heb ontvangen en ook geen mail van ganjaguru - ser kan. Verder wil ik dan ook even rechtzetten dat misschien uit deze post enigzins bleek dat ganjagurue een oplichter of i.d. was. Integendeel hij heeft mij belooft om het geld terug te storten als ik mijn bordje niet ontvang ( niet de eerste keer dat het mis gat bij de PTT ). Prima geregeld dus. En voor mij is het ook wel duidelijk dat de spullen die hij aanbied zakelijk niks te maken hebben met de spulen die hij particulier aanbied.
Ik wil toch nog even reageren. Ik denk dat ik toch te snel een conclusie heb getrokken wat betreft Ser Kan ( Ganjaguru )
.
Omdat ik maar geen antwoord op mijn mails kreeg heb ik hem uiteindelijk maar toegevoegd op mijn msn lijst... had ik wel eerder kunnen doen maar niet aan gedacht. Het blijkt dat er wat mis is gegaan met de mail + post waardoor ik mijn bordje niet heb ontvangen en ook geen mail van ganjaguru - ser kan. Verder wil ik dan ook even rechtzetten dat misschien uit deze post enigzins bleek dat ganjagurue een oplichter of i.d. was. Integendeel hij heeft mij belooft om het geld terug te storten als ik mijn bordje niet ontvang ( niet de eerste keer dat het mis gat bij de PTT ). Prima geregeld dus. En voor mij is het ook wel duidelijk dat de spullen die hij aanbied zakelijk niks te maken hebben met de spulen die hij particulier aanbied.
Verwijderd
Dit moet je mij toch echt even uitleggen.......ik had een vapo, een ide harddisk van 4,3 gb, een FireGL en een 15 "TFT (heb nu 17) staan op tweakers, niet echt spullen waarvan je zegt dat is handel, of zonder btw ingekocht.....het zijn spullen die ik gewoon op tweakers koop, en grappig genoeg doe ik al ruim 1 jaar niet anders dus wat is nu ineens het probleem? Ik maak geen reclame, ben geen ondernemer als ik op tweakers ben, meng mijn koelerhandel niet in prive topics of wat dan ook, en sta netjes in de pricewatch....maar dat betekent dus da als ik als ondernemer een vette GF FX 5800 Ultra koop, en van plan ben deze volgende week te verkopen omdat ik een FX 5900 Ultra wil kopen (ja en dat kan ik zomaar ja want ik verdien geld) dan zou dat niet kunnen ? Vaag niet? Of moet ik voortaan bonnen overleggen??? Komop jongens, niet echt correct he?Robin Vreuls schreef op 15 May 2003 @ 21:38:
Ondernemende Tweakers plaatsen hun spullen in de PriceWatch en niet in vraag en aanbod. De laastse is er om overtollige hardware voor een prikkie te verkopen zodat de verkoper zijn spullen kwijt is en er tenminste nog iets ervoor terug ziet en de koper heeft wat hij nodig heeft voor een prikkie.
Jij bent in de eerste instantie gemaild omdat je als winkel spullen in V&A plaatst, wat not-done is. Een winkel plaatst geen advertenties in vraag en aanbod maar in de pricewatch. Dat een mailtje die er wel een paar keer per week de deur uitgaat en jij deze week ook een van hebt gekregen. Het tweede gedeelte van de mail is erbij gezet om opheldering te vragen. Dat jij er zo fel tegen in gaat en vervolgens een felle reactie terug krijgt is je eigen schuld.
Ik mag er van uit gaan dat dit nu opgelost is? Zo ja, laat het draadje maar lekker zakken.
De directeur van AH mag zun GF kaartje niet verkopen omdat hij heel NL boodschapjes levert......jaja zo ken ik er nog 300
Ligt dit aan mij of klopt dit niet? Of zie ik iets over het hoofd?
Maar goed, ik laat het hierbij, maar er rijzen wel vragen..... dit is niet correct als je even nadenkt.
Hoe doen we dit verder? Krijg ik mun account terug onder voorwaarden of is het schluss?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 00:11 ]
Okay, ik ben blij dat we nu een reactie hebben waar we wat mee kunnen! Excuses aanvaard.
Ook mijn excuses dat ik je misschien wat overhaast be/veroordeeld heb, maar zoals ik al zei; het kwam bij mij een beetje als continu vertragen over, en toen ik dit topic zag was het voor mij (te snel zoals blijkt) wel duidelijk. Een paar keer beloven dat je het bord asap opstuurt, en toch niet doet laat gewoon een slechte indruk achter. Als je het niet kunt realiseren met je tijdplanning, beloof het dan ook niet, dan voorkom je dit soort dingen.
Tsjah, what else? Vriendjes nodig? Neuh, maar samen sta je gewoon wat sterker, ik zie dat liever als een preventieve maatregel. Voorkomen van een probleem is altijd beter dan genezen.
Ook mijn excuses dat ik je misschien wat overhaast be/veroordeeld heb, maar zoals ik al zei; het kwam bij mij een beetje als continu vertragen over, en toen ik dit topic zag was het voor mij (te snel zoals blijkt) wel duidelijk. Een paar keer beloven dat je het bord asap opstuurt, en toch niet doet laat gewoon een slechte indruk achter. Als je het niet kunt realiseren met je tijdplanning, beloof het dan ook niet, dan voorkom je dit soort dingen.
Tsjah, what else? Vriendjes nodig? Neuh, maar samen sta je gewoon wat sterker, ik zie dat liever als een preventieve maatregel. Voorkomen van een probleem is altijd beter dan genezen.
Verwijderd
Weet je, het gaat mij eigenlijk meer om het feit dat ik geen spullen mag kopen en verkopen omdat ik mijn brood als ondernemer verdien, en dat terwijl ik tweakers.net er altijd buiten hou, scan maar eens na op mijn username, zie je het zelf. Ik ben echt correct, en nu voelt dat anders....daarom wil ik het wel eventjes rechtzetten, das alles meer niet.....en nogmaals bedankt voor jullie begrip we zijn nu eenmaal mensen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 00:14 ]
Okay, laten we er maar over ophouden dan, het is voor jou ook geen reclame om zo genoemd te worden op een public forum. Laat maar wegzakken dit topic. 
Overigens heb je wel gelijk over je particuliere verkopen hier op Tweakers. Natuurlijk mag je je eigen zut hier gewoon verkopen, of het nu nieuw of oud is. Zolang je je (koeler)zaken hier maar niet aanbiedt of adverteert zie ik ook echt het probleem niet.
Overigens heb je wel gelijk over je particuliere verkopen hier op Tweakers. Natuurlijk mag je je eigen zut hier gewoon verkopen, of het nu nieuw of oud is. Zolang je je (koeler)zaken hier maar niet aanbiedt of adverteert zie ik ook echt het probleem niet.
[ Voor 14% gewijzigd door scorpionv op 16-05-2003 00:17 ]
Je doet maar lekker wat je wil met je geld, maar je gaat niet V&A overspoelen met spullen die misschien wel misschien niet op naam van de zaak zijn ingekocht (een videokaart van 1900 euro vijf uur gebruiken en dan verkopen, right...). Jij hebt de pech dat je opviel (of geluk aangezien je al een jaar bezig bent), maar als we andere bedrijven betrappen op het gebruik van V&A dan nemen we ook maatregelen. Wij kunnen niet controleren wat privé en wat zakelijk is, en dus staan we helemaal niet toe dat bedrijven in V&A posten. En je snapt goed dat de directeur van de AH heel iets anders is dan de directeur van een hardwareshop.
Da's niet aan jou om te bepalen.Overigens heb je wel gelijk over je particuliere verkopen hier op Tweakers. Natuurlijk mag je je eigen zut hier gewoon verkopen, of het nu nieuw of oud is.
[ Voor 37% gewijzigd door Wouter Tinus op 16-05-2003 00:28 ]
Ik bepaal ook helemaal niets, maar ik lees meestal wel netjes m'n voorwaarden en FAQs. En dan miszeg ik toch niets als ik zeg dat je je eigen spulletjes gewoon mag aanbieden via V&A. Het staat iig bijna letterlijk zo in de voorwaarden:
Het gebruik van Vraag & Aanbod is aan een aantal voorwaarden gebonden:
1. Vraag & Aanbod (V&A) is een gratis dienst van Tweakers.net. Het gebruik van V&A is voor eigen risico. Door plaatsing van een advertentie onderwerp je je aan deze voorwaarden. Alle beslissingen die genomen worden door Tweakers.net zijn definitief. Over deze beslissingen wordt niet gecorrespondeerd. Misbruik van V&A resulteert in onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.
2. Eén advertentie per product categorie per persoon per week. Wie tegelijkertijd losse artikelen wil aanbieden kan dit doen met advertenties in de desbetreffende product categorieën. Daarbij geldt echter wel de regel dat alleen het product dat in de bedoelde product categorie thuishoort mag worden aangeboden. Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante artikelen in één advertentie zijn dus niet toegestaan. Hetzelfde artikel mag slechts eenmaal aangeboden worden.
3. Tweakers.net behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om een advertentie in V&A te verwijderen.
4. Tweakers.net behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de vormgeving en/of inhoud van advertenties in V&A te wijzigen of te verwijderen. Misbruik van CAPS en andere niet ter zake doende tekens in V&A wordt niet getolereerd.
5. Het is niet toegestaan de tijdsranking van advertenties naderhand aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste één maal per week opnieuw geplaatst worden. Uiteraard is het toegestaan eventuele fouten in de advertentie te corrigeren.
6. V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciële handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal worden afgesloten van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten.
7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor eventuele problemen die voortvloeien uit het gebruik van V&A.
8. Het aanbieden van illegale / gestolen software en/of apparatuur in V&A is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net diensten en faciliteiten. Tweakers.net kan aangifte doen.
9. Het linken naar advertenties op andere vraag & aanbod- of veilingsites is niet toegestaan.
10. Eventuele klachten kun je plaatsen in Tweakers.net Frontpage Feedback op het forum.
En wat wil je daar nou mee zeggen? Zodra jij een bedrijf opricht dat zich bezighoudt met computerhardware ben je in onze ogen allang geen particulier meer. Dat de link niet te leggen is zoals SER beweert klopt niet. Als hij het echt strikt gescheiden had gehouden was ik namelijk er ook nooit achter gekomen.
[ Voor 34% gewijzigd door Wouter Tinus op 16-05-2003 00:33 ]
Okay, ik weet er blijkbaar te weinig over, ik zal me buiten deze discussie houden.
Verwijderd
Jij beweert dus dat ik geen videokaart van 1900 euro 5 uur kan gebruiken dan dan kan verkopen? Da weet ik niet wat jij gezien hebt in je leven, maar kom eens bij mij thuis en je zal zien wat er allemaal staat....er zijn nu eenmaal mensen op deze planeet die meer te besteden hebben dan jij waar maak je je zo druk over? als je kijkt naar wat ik verkocht heb is het allemaal parts die ik gebruikt heb, vaak nog lullige dingen ook. Ik vind dit dan ook zwaar overtrokken, overdrijven is ook een vak....vb: als je geen games kunt spelen met een Ati FireGL4 en je verkoopt em omdat ie standaard in je dell precision 530 zat (dual p4 xeon als pure gamebak ja) en je wilt een Geforce dan ben je opeens schuldig? Komop zeg.....waar hebben we het over????? Ik word nu veroordeeld omdat ik geld heb, en daar komt het op neer. En over enigzins redelijk uitpraten hoor ik niemand.
En Wouter, je had nergens achter gekomen? Waar heb je het steeds over? De koelers? Waar zie jij 1 koeler te koop staan of verkocht zien gaan op tweakers van mij? Onderbouw je argumenten wel even aub, geen losse flodders. Als jullie dit niet zo zien dan betreur ik dat zeer.....en laat het dan verder liggen ik hou de eer aan mijzelf. Thanks for the input
En Wouter, je had nergens achter gekomen? Waar heb je het steeds over? De koelers? Waar zie jij 1 koeler te koop staan of verkocht zien gaan op tweakers van mij? Onderbouw je argumenten wel even aub, geen losse flodders. Als jullie dit niet zo zien dan betreur ik dat zeer.....en laat het dan verder liggen ik hou de eer aan mijzelf. Thanks for the input
Misschien is het niet helemaal duidelijk.
Wij beslissen wat wel en niet kan, jij niet. Simpel.
Wanneer men over de regels heen stapt krijgt men een mailtje met de daar aan hangende acties.
Wij beslissen wat wel en niet kan, jij niet. Simpel.
Wanneer men over de regels heen stapt krijgt men een mailtje met de daar aan hangende acties.
but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!
Ik word ook een beetje moe van het gebrag over dat geld van je. De regel is: als wij handel vermoeden, dan is het einde verhaal. Wij vermoeden handel. Jij kunt lullen wat je wil dat al die dingen privé-aankopen zijn, zou best kunnen, maar het is een feit dat je een bedrijf hebt, en dus ben je tegen de regels bezig. Het boeit ons niet dat op je site koelers staan en in V&A ander spul. Dat zou JUIST een reden zijn om V&A te gebruiken in plaats van je normale site. We hebben het eerder meegemaakt, we hebben er eerder mensen voor gebanned, en jij bent geen uitzondering.
[ Voor 88% gewijzigd door Wouter Tinus op 16-05-2003 07:49 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.