• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ericsson schijnt eind jaren`90 samen met een bedrijf uit Californië (Palo Alto), genaamd Red Jade gesproken te hebben over een samenwerking voor een nieuw mobieltje.
Samen zouden ze een Game-Console anex GSM op de markt willen brengen die de zelfde naam zou gaan moeten dragen als het bedrijf; Red Jade.

Officieel persbericht van Ericsson

En een kleine quote uit een ander persbericht:
Including partnership with gaming company Red Jade
De poging tot de ontwikkeling van de Red Jade zou toen op niets zijn uitgelopen wegens de financiële moeilijkheden van Ericsson.

Hier gaat het om:

Red Jade

Afbeeldingslocatie: http://money.cnn.com/2002/10/18/commentary/game_over/column_gaming/redjade2.jpg

* 64-Bit CPU capable of console comparable :?
* 3D polygon pushing
* Multi-channel PCM Sounds
* Backlit 65.536 TFT LCD screen
* Rechargeable lithium ion battery
* BlueTooth-enabled for players to download software at high speeds.
* GPS Navigation
* Built-in Camera
* MP3 Player
(meer heb ik niet kunnen vinden)

......

Heel leuk allemaal, maar Ericsson is heeft dus toen de plannen aan de kant gezet wegens finaciële problemen...
Maar nu dat Nokia met de N-Gage binnenkort uitkomt,
Afbeeldingslocatie: http://www.the-magicbox.com/Nov/nokia.jpg
kan (Sony)Ericsson eigenlijk niet achterblijven.

Ik als SUPER (Sony)Ericsson fan ben natuurlijk altijd op zoek naar de nieuwste geruchten.
En toe las ik dit:
-5 November 2002-
Ericsson has resumed the plan on developing the 64-bit mobile game machine Red Jade. The plan was once put aside last year due to financial issues, but Ericsson has made a new announcement in Asia last week regarding to the plan on launching Red Jade in 2003. The Red Jade will have a 64-bit CPU, which can process 3D polygon graphics, with a quality between PSone and N64.
Bron: The Magic Box

:9~ :9~

Ik ben namelijk ZEER benieuwd of SonyEricsson een antwoord gaat geven op de N-Gage van Nokia.
En zoja, of dat misschien iets met het bedrijf Red Jade te maken kan hebben

Dus, zijn er meer mensen die hier misschien iets over weten???

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Ziet er wel ruig uit, maar denk je dat ze dit nog gaan doorduwen?

omdat dat laatste nieuws van november was vorig jaar, en sindsdien hebben we er niets van vernomen...

maar lijkt me wel cool, want dat zal dan zoals we van SE gewend zijn wel een beter toestel worden als de N-gage..

Verwijderd

De toekomst voor Sony Ericsson ziet er niet mooi uit. Ze zijn alweer een plaats gezakt in de lijst met 'marktaandeel per merk' en de toestellen zorgen voor een hoop ellende in sommige situaties.

Als mijn T68i nog 1 keer kapot gaat om wat voor reden dan ook koop ik mischien maar weer 'gewoon' een nokia. De T200 hiervoor ging ook 'kapot'.

Denk dan ook niet dat dit gametoestel uikomt, ze hebben er toch geen geld voor en als je eenmaal een crappy se toestel hebt gehad dan haal je het wel uit je hoofd om een gametoestel van se te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 20:19 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 20:18:

[knip]

En als je eenmaal een crappy se toestel hebt gehad dan haal je het wel uit je hoofd om een gametoestel van se te halen.
Waarom accepteren mensen dat dan wel van Nokia?
Dat slaat toch nergens op?

Vroeger als je bijvoorbeeld een Philips Diga kocht, dan wist je gewoon dat je daar een paar jaar mee vooruit kon.
Maar tegenwoordig verwachten mensen dat nog steeds, behalve van Nokia.

Als een Nokia een keer of 3 kapot gaat is dat niet erg, maar als een toestel van een ander merk opeens 1 of 2 keer kapot gaat, dat is het opeens een 'shit' merk, en dan gaan ze opeens gewoon weer terug naar dat fantastische kwalitatief hoogwaardige merk Nokia 8)7 8)7

Ben ik nu gek of niet? :O

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 15-05-2003 23:37 ]

-

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja hebt idd wel gelijk... Ik bedoel ne of Nokia zo'n super merk is..
Ik heb nu en een SE en een Nokia daar niet van...

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
*schop*

Ben ik dan echt de enige?
Niemand die iets meer weet?

-

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk is dit ding nog zo vreselijk in ontwikkeling dat er eenvoudigweg niets zinnigs over te zeggen valt? Ze moeten een project van 10 jaar geleden nieuw leven inblazen, da's gelijk aan het opnieuw starten van datzelfde project: alles moet opnieuw verzonnen worden (op het concept na dan). De techniek is met sprongen vooruit gegaan, dus zal de binnenkant er behoorlijk anders uit gaan zien.

Verwijderd

Ginz schreef op 19 May 2003 @ 22:40:
*schop*

Ben ik dan echt de enige?
Niemand die iets meer weet?
sorry voor mijn boze reactie eerder in dit topic.. was nogal pissed omdat me phone het even niet deed.

maar als je echt wilt weten of het nog wat word zou je toch se ff kunnen bellen? niet dan?

• epoman
  • Niet online
Je kunt natuurlijk ook ff Google gebruiken, krijg je o.a. dit.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
epoman schreef op 22 May 2003 @ 15:35:
Je kunt natuurlijk ook ff Google gebruiken, krijg je o.a. dit.
February 15, 2001

Ruim 2 jaar geleden!!

-

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien is er dan gewoon inderdaad nog niets meer bekend dan de feiten die je hier al worden genoemd? :)

• epoman
  • Niet online
Negotiator schreef op 22 mei 2003 @ 19:49:
Misschien is er dan gewoon inderdaad nog niets meer bekend dan de feiten die je hier al worden genoemd? :)
Dat probeerde ik al eerder te zeggen, maar werk nog aan mijn natuurlijk overwicht. De informatie over die Red Jade is dusdanig in nevelen gehuld dat het me niet zinvol lijkt te gaan gissen naar de voortgang van het project. Afwachten, want het klinkt redelijk veelbelovend (zoals alles wat nog in ontwikkeling is...).
Pagina: 1