Ik heb een pentium 4 2,4 ghz met een standaard cooler (boxed) alleen dat ding maakt me een klere herrie... Weet iemand wat voor cooler ik zou kunnen aanschaffen die EN goed koelt (ivm eventueele OC's
) en welke ook niet zo'n herrie maakt... hij hoeft niet helemaal stil, want ik slaap niet bij me pc op de kamer (
), maar hij mag wel z8er als dit
Over de Spire Falconrock hoor ik goede verhalen.
Kijk anders zelf op een paar sites voor reviews
.
Kijk anders zelf op een paar sites voor reviews
tvw
Kijk eens naar de Arctic Copper Silent Pro PIV cooler.
Goedkoop, stil en koelt goed. Wij verkopen ze dagelijks en nooit klachten over gehad.
Goedkoop, stil en koelt goed. Wij verkopen ze dagelijks en nooit klachten over gehad.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Verwijderd
Intel stock-cooler herrie
, iedereen en ik ook vin um juist zo stil,
weet je zeker dat je niet een andere fan hoort?
ben nog n00b op dit gebied, maar aangezien ik toch tijd over heb wil ik me er in gaan verdiepen... welke sites???ShotGun schreef op 14 May 2003 @ 22:52:
Over de Spire Falconrock hoor ik goede verhalen.
Kijk anders zelf op een paar sites voor reviews.
en waterkoeling is DUUR, had geinformeerd om mijn hele systeem te laten waterkoelen en da koste 500 euro, en dat was nog met FIKSE korting
edit: ik hoor trouwens wel veel mensen over zalman koolers, zijn die echt zo goed/koud/stil???
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 22:58 ]
Zoek eens wat reviews en zoek eens in de GOT-search. Er is ruim voldoende te vinden wat jou zal helpen een eigen keuze te bepalen.
ARME AOW’er
nee zeker weten.. was net tv aant kijken op met pc.. (pinacleVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 22:55:
Intel stock-cooler herrie, iedereen en ik ook vin um juist zo stil,
edit: of kan dit komen omdat ie los zit of zo???
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 23:02 ]
Kijk eens beter rond je. Check de FAQ van dit subforum, zoek op google naar reviews, struin op GoT rond naar ervaringen en probleemgevallen, bekijk de koelers en diens specs op de sites van de koelerfabrikanten, haal de prijzen uit de pricewatch, vergelijk de voor- en nadelen en maak uiteindelijk als een echte Tweaker zijnde zélf je keuze 
Lees verder ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, aangezien je met dit topic goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT
/kansloos
Lees verder ook eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, aangezien je met dit topic goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT
/kansloos
[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 14-05-2003 23:03 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()