Toon posts:

[WC] Post je temps met Thermaltake Aquarius II

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er in andere topics niet specifiek ingegaan wordt op de temps die gehaald worden met deze waterkoelingsset kun je deze hier posten. :)
Zodoende hoop ik een overzicht te krijgen welke temperaturen er met een bepaalde processor haalbaar zijn en het is wellicht handig voor mensen die op het punt staan dit setje te kopen.

Proc.: Thunderbird 1400
Idle: 36 C
Stressed : 50 C (Na anderhalf uur BurnK7)
Case temp : 32 C
Kamer temp : 22 C
3 Casefans @ 7V

Morgen krijg ik mijn Innovatek Graph-O-Matic binnen en hoop morgen de nieuwe temps te kunnen posten. Ben benieuwd of dit setje een extra koelblok trekt. :/

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

is het nu de bedoeling om van iedere waterkoelings set een post hier je ondervindingen / temps topic te gaan maken :?
want dat is niet echt de bedoeling dacht ik :P

wat me wel een leuk idee lijkt is om een post hier je wc temps draad maken (om daar dus tweaks of mods die je hebt toe gepast om enkel de temps naar beneed te krijgen)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Het vermelden van de mods/aanpassingen de je gemaakt hebt om de temp lager te krijgen volgend vanzelf naarmate meer mensen hun temps hebben gepost en er verschillen zijn.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dit kan ook wel in het 'Thermaltake Aquarius II Cooling' topic lijkt me, dat is veel uitgebreider.

🖥️ | 🚗

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

dat topic is ook al weer bijna vol... goed mijn temps :

AMD Xp 1800+ @ 1875 MHz idle 34 en stresed komtie niet boven de 39/40 graden uit.

Mod is dat de rad voor in de chieftec zit geklikt, dus 1 80x80 fan er op zonder fan der in (er uit gesloopt) en daar op een sunon fan gedaan, dat in het bracketje geklikt..

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 14-05-2003 23:59 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, maar daar is het zo onoverzichtelijk..... :) Dat topic telt al 7 honderd en nogwat replies. Beetje lastig om zo te vergelijken.

• xentar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09-2025
Proc: XP 2400+ @2166 (13 x 166 niet unlocked :( )

temps: 35/42 met gesloten kast | 32/39 met open kast

De radiator blokt mijn voorste intake fan, dus de airflow in mijn cheap sweex kastje is echt niet goed.

http://www.zelan.be

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 10:58
Amd Xp 1600+ (palamino dus :X )
Idle 40°C
Stressed 50°C

Dit zijn trouwens temps met mijn fan op 1000 toeren, kheb er een smart case fan 2 op gezet, en als ik die vol open draai gaat de temp toch zeker een graad of 8 omlaag :*) , maar vink nie nodig :O

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

RedXraD schreef op 15 May 2003 @ 19:06:
Amd Xp 1600+ (palamino dus :X )
Idle 40°C
Stressed 50°C

Dit zijn trouwens temps met mijn fan op 1000 toeren, kheb er een smart case fan 2 op gezet, en als ik die vol open draai gaat de temp toch zeker een graad of 8 omlaag :*) , maar vink nie nodig :O
nee heb je helemaal gelijk in hoor 40 graden idle is goed voor zon stookpot. zelfs 50 graden stressed is geen temp om je druk over te maken... Als het straks veel warmer moet zul je waarschijnlijk de fan wel iets harder moeten laten lopen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Ik ben het niet eens met dit draadje..sorry.. Dat die andere draad wat lang is is geen reden om gewoon maar ff een nieuwe te openen toevallig omdat jij vind dat het nodig is. Daarbij werkt 2 topics nog verwarrender dan 1.

Verder heeft dit topic zwaar de potentie om een opsom topic te worden aangezien discussie in de andere draad al gaande is.

Het lijkt me dus logisch dat hier een slot op gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.