Er is niet echt een HARDWARE ALGEMEEN forum, dus ik weet niet waar ik deze vraag anders moet stellen. Mijn excuses als het fout staat.
Ik heb vandaag, na lang gezeur, EINDELIJK mijn computer op kunnen halen bij MyCom.
Nu ben ik, blij als ik ben, want dat ding is er eindelijk!!, dat ding aan het aansluiten.
MyCom had m al helemaal in elkaar gezet, want ja, mocht er iets fout gaan, dan is het niet mijn schuld.
Anyways, eindelijk dat dingen kunnen plaatsen, want veel ruimte heb ik hier niet, DOET DAT HELE DING HET NIET!!!!
Hij komt niet eens tot de BIOS.
Hij start op, RESET zichzelf, start NOG EENS OP en valt vervolgens dood.
Even op de AAN knop drukken werkt ook niet. Moet de stekker eruit trekken en een minuut wachten.
Als ie nou tot de BIOS kwam, dan kon ik nog 1 en ander wijzigen, maar ja, dat gaat dus niet.
Specs: (and don't kill me for it, want het is maar voor me winkel)
ASUS A7V8X-X
256 RAM DDR
WESTERN DIGITAL 40GB in 2 partities, 1x10GB en 1x30GB
SONY Diskdrive (<---- dat zal het zijn
, ach ja, wanneer gebruik je dat ding nog??)
ASUS V8170DDR GF4
LG REWRITER 52X24X52
AMD ATHLON XP 2000+
MyCom H600M P4/AMD ATX 330W
Het enige wat ik tot nu heb aangesloten zijn me ramplank en muis en beeldscherm.
Wat kan het in godsnaam zijn??
Alvast bedankt.
Ik heb vandaag, na lang gezeur, EINDELIJK mijn computer op kunnen halen bij MyCom.
Nu ben ik, blij als ik ben, want dat ding is er eindelijk!!, dat ding aan het aansluiten.
MyCom had m al helemaal in elkaar gezet, want ja, mocht er iets fout gaan, dan is het niet mijn schuld.
Anyways, eindelijk dat dingen kunnen plaatsen, want veel ruimte heb ik hier niet, DOET DAT HELE DING HET NIET!!!!
Hij komt niet eens tot de BIOS.
Hij start op, RESET zichzelf, start NOG EENS OP en valt vervolgens dood.
Even op de AAN knop drukken werkt ook niet. Moet de stekker eruit trekken en een minuut wachten.
Als ie nou tot de BIOS kwam, dan kon ik nog 1 en ander wijzigen, maar ja, dat gaat dus niet.
Specs: (and don't kill me for it, want het is maar voor me winkel)
ASUS A7V8X-X
256 RAM DDR
WESTERN DIGITAL 40GB in 2 partities, 1x10GB en 1x30GB
SONY Diskdrive (<---- dat zal het zijn
ASUS V8170DDR GF4
LG REWRITER 52X24X52
AMD ATHLON XP 2000+
MyCom H600M P4/AMD ATX 330W
Het enige wat ik tot nu heb aangesloten zijn me ramplank en muis en beeldscherm.
Wat kan het in godsnaam zijn??
Alvast bedankt.
[ Voor 2% gewijzigd door Naboo op 14-05-2003 22:25 . Reden: dingetje vergeten ]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find