Edit: het spel draaide bij mij goed, net de eerste lockup sinds ik de nieuwste drivers voor de videokaart heb geinstalleerd 
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar ik maak er toch maar een apart topic van.. Ik heb dus de legale versie van vice city voor de pc..
Het spel draaide stabiel op het begin... Na vier uur spelen gaf hij echter een lockup (koop je daarvoor nu een dure videokaart? Voor achterlijke lockups?
). Nu krijg ik na ongeveer een uur dat het hele spel hangt; evt muziek speelt wel door.. Op het begin dacht ik dat het wel stabiel liep... Het lijkt wel of het spel steeds eerder crasht... 
Als dit euvel gebeurt, zie ik de capslock, etc wel oplichten, dus het systeem zelf zit niet vast....
Wat draaide gta III stabiel op mijn systeem.. Ik wou dat vice city dat ook deed.
Specs:
xp 2000+,
ati radeon 9700 pro (catalyst 3.2)
512 MB DDR,
xp professional,
epox 8k9a
en wat andere zut die niet nodig is (of wel?).
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen maar ik maak er toch maar een apart topic van.. Ik heb dus de legale versie van vice city voor de pc..
Het spel draaide stabiel op het begin... Na vier uur spelen gaf hij echter een lockup (koop je daarvoor nu een dure videokaart? Voor achterlijke lockups?

Als dit euvel gebeurt, zie ik de capslock, etc wel oplichten, dus het systeem zelf zit niet vast....
Wat draaide gta III stabiel op mijn systeem.. Ik wou dat vice city dat ook deed.
Specs:
xp 2000+,
ati radeon 9700 pro (catalyst 3.2)
512 MB DDR,
xp professional,
epox 8k9a
en wat andere zut die niet nodig is (of wel?).
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 22:33 ]