Backupen, nieuwe zal nog niet nodig zijn. Maar heb je het maxtor diagnostische tooltje al geprobeerd? Powermax ofzo dacht ik..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
maxpower idd, maar jah ik kan daar ook nog wel eens mee kijken, maar ik zag zo niet iets dat je daar wat mee kon fixen met dat progje?
In het uiterste geval kun je met het programma Powermax een low-level format doen. Ben je wel alle data kwijt maar soms wil het weleens de oplossing zijn.tweakduke schreef op 14 May 2003 @ 22:07:
maxpower idd, maar jah ik kan daar ook nog wel eens mee kijken, maar ik zag zo niet iets dat je daar wat mee kon fixen met dat progje?
ARME AOW’er
Verwijderd
hmm, k zou iig al je data backuppen, en toch nog eens een paar keer een paar goede stress test doen voor je HD, als die dan nix fout doet dan kan je er mee doorgaan, maar het is raadzaam om tog maar eens voor een nieuwe HD te gaan kijken
In de OM FAQ staat uitgebreid uitgelegd wat je in zulke gevallen kunt doen. Kijk eens onder het kopje "mijn harddisk doet vaag" 
/faq
/faq
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()