Bij een mp3 cd is het aanvankelijk niet mogelijk om de nummers (mp3's) in een bepaalde volgorde te branden; de mp3's worden vaak toch wel op alfabetische volgorde afgespeeld in een mp3-speler.
Ik ben nu op zoek naar een programma waarin ik mp3's kan slepen in een door mij te bepalen volgorde. Het programma moet de mp3 dan renamen naar de bestandsnaam met het volgorde nummer ervoor. Bijvoorbeeld:
artiest - muziekje -> 01.artiest-muziekje
artiest - deuntje -> 02.artiest-deuntje.
Ik heb de volgende software al gevonden en uitgeprobeerd, maar kunnen volgens mij niet wat ik wil; zelf een volgorde aanbrengen:
• Auto mp3 renamer
• Visual mp3
• RTY's mp3 renamer 3.1
Ik hoop dat iemand een keer zo'n soort programma is tegengekomen en de titel daarvan zou willen posten.
Ik ben nu op zoek naar een programma waarin ik mp3's kan slepen in een door mij te bepalen volgorde. Het programma moet de mp3 dan renamen naar de bestandsnaam met het volgorde nummer ervoor. Bijvoorbeeld:
artiest - muziekje -> 01.artiest-muziekje
artiest - deuntje -> 02.artiest-deuntje.
Ik heb de volgende software al gevonden en uitgeprobeerd, maar kunnen volgens mij niet wat ik wil; zelf een volgorde aanbrengen:
• Auto mp3 renamer
• Visual mp3
• RTY's mp3 renamer 3.1
Ik hoop dat iemand een keer zo'n soort programma is tegengekomen en de titel daarvan zou willen posten.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 22:38 ]