Toon posts:

Wit scherm bij GTA:Vice City

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik heb een probleem met Vice City, namelijk dat als ik hem opstart doet ie het tot het menu goed, dus intro + laadscherm. Daarna krijg ik een wit scherm (waar dus eigenlijk denk ik het menu moet komen). Ik heb direct x 90.a en nieuwe drivers voor mn videokaart. Ik heb een asus a7v333 moederbord, athlon xp 2400, 512/333 ddr, msi gf 4 ti4200 64mb. Als iemand me kan helpen of een idee heeft hoe ik dit kan oplossen stel ik dat zeer op prijs.

Thnx ;]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16
De legale versie kopen? :) Andere rip proberen?

tvw

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 22:25
dit soort vragen horen thuis in het Grote Vice City Topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/755484/

Hej je had daar ook al gepost, nog niet zo lang geleden, geduld mijn vriend!

http://gathering.tweakers...message/17786454#17786454
Daar staat het ook al.. Je vraag bedoel ik..

[ Voor 24% gewijzigd door RobertJ op 14-05-2003 21:00 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Verwijderd

Dus deze zal wel weer dicht gaan.

Hij wil hem natuurlijk zo graag spelen. ;)
*suiperd speelt hem al de hele middag.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 21:02 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

Zoefff

❤ 

RobertJ en Suipert, dit soort vragen horen daar helemaal niet thuis!

Spielerij is niet voor niets verdeeld in Games & Discussies en Problemen & Vragen.

Het ene forum is om lekker te lullen over VC, het andere forum is om je problemen op te lossen...

En naar topicstarter, sorry, geen id :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 14-05-2003 21:03 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 22:25
Ja maar wacht gewoon even, als je je antwoord na een dag nog steeds niet hebt dan kun je tot andere maatregelen overgaan, nu post hij in het topic zelf deze vraag en opent hij ook nog eens apart dit topic.. Zinloos? :?

edit:

owja vooruit danmaar, ontopic, heb je de laatste WHQL drivers?? Probeer anders een nog nieuwere versie die hier op t.net wel in de meuktracker staat, momenteel ff geen tijd om het voor je op te zoeken, ik heb ongeveer hetzelfde systeem en met de andere vid drivers werkt het hier prima na eerst ook problemen te hebben gehad met de standaard drivers van de nvidia site van dit moment...

[ Voor 48% gewijzigd door RobertJ op 14-05-2003 21:05 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Verwijderd

Topicstarter
RobertJ: Ik heb het hier gepost omdat mensen het dan toch makkelijker zien en er op replyen dan in dat GTA topic. Sorry verder voor het "dubbelposten", maar ik wil idd heel erg graag vice city spelen :(.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Nu kappen met die onzin replies, zie Zoefff in "Wit scherm bij GTA:Vice City".

Edit: Suiperd: Ik zou eens wat langer nadenken voor je een reply post, heb nu al 2 onzinnige replies van jou gedelete. :{

[ Voor 35% gewijzigd door The Will op 14-05-2003 21:57 ]

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 10 verschillende detonators geprobeerd en nog geen geluk :(. Ik zal alles nog een keer op een rijtje zetten:

win 98
Asus a7v333
athlon 2400
512/333 DDR
MSI geforce 4 ti4200 64mb
Aureal Vortex 2 a3d 2.0

Ik heb directx 9.0a en verscheidene detonators geprobeerd maar het probleem blijft zich voor doen: Wit scherm na laadscherm na de intro waar dus eigenlijk het menu moet komen. De computer doet vervolgens niks meer (ctrl alt del werkt niet/alt tab werkt niet) en dus is het enige wat ik kan doen een reset. ALs iemand nog ideeen heeft of het probleem ook heeft gehad en weet hoe je het op moet lossen help me dan aub. Thnx :(

Verwijderd

Misschien kun je de hardwareacceleratie van het beeld of geluid lager zetten middels dxdiag? Je weet maar nooit of het zal werken.
Pagina: 1