Ik heb pas mijn computer opnieuw geïnstalleerd. Heb Windows XP Pro geïnstalleerd en alle drivers eromheen, behalve de Nvidia Driver. Alle andere drivers die geïnstalleerd zijn werkte voor de herinstallatie perfect samen met de Nvidia drivers.
Nu ik de nieuwste drivers van Nvidia wilde installeren ging het helemaal fout. Na de installatie leek alles in orde, maar spellen gingen ontzettend traag draaien en sommige stopte gewoon met laden. Alleen als ik Windows mijn videokaart laat installeren dan draait alles goed, soepel en vloeiend (dit zijn de standaard 29.58 drivers van Microsoft) de oorzaak en wat kan ik eraan doen?
Geprobeerd:
Nieuwste (NON-WHQL) Driver.
Nieuwste WHQL-Driver.
Oudere Driver's van Nvidia.
Gezocht:
Gathering.tweakers.net - Search engine:
Spellen traag na installatie Nvidia driver
Computer traag na installatie Nvidia driver
Nvidia Driver maakt langzamer
Google:
Zelfde als op Tweakers search.
Nu ik de nieuwste drivers van Nvidia wilde installeren ging het helemaal fout. Na de installatie leek alles in orde, maar spellen gingen ontzettend traag draaien en sommige stopte gewoon met laden. Alleen als ik Windows mijn videokaart laat installeren dan draait alles goed, soepel en vloeiend (dit zijn de standaard 29.58 drivers van Microsoft) de oorzaak en wat kan ik eraan doen?
Geprobeerd:
Nieuwste (NON-WHQL) Driver.
Nieuwste WHQL-Driver.
Oudere Driver's van Nvidia.
Gezocht:
Gathering.tweakers.net - Search engine:
Spellen traag na installatie Nvidia driver
Computer traag na installatie Nvidia driver
Nvidia Driver maakt langzamer
Google:
Zelfde als op Tweakers search.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties