Toon posts:

[Bluetooth] Tecom Bluetooth Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn HP Pavilion een Tecom Bluetooth USB dongle gekregen, echter nadat de software geïnstalleert is, de dongle aan de PC is gehangen en geconfigureert, kan de software geen lokaal bluetooth apparaat vinden. Ofwel, het lijkt erop dat de dongle niet wordt gevonden door de software. Wanneer de dongle in een andere USB poort wordt gestoken, wordt hij wel door windows herkend, en uiteraard de benodigde software geïnstalleerd.

Heef tiemand ditzelfde probleem of een mogelijke oplossing. Heb het diverse malen geprobeerd en van hun eigen site wordt ik niet veel wijzer.

Verwijderd

Topicstarter
Kick

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand? Want ik heb het gedeïnstalleerd, toen weer eerst de software geïnstalleerd, dat ding erin gestoken, maar hij blijft weigeren. Als ik op My Bluetooth Places klik, krijg ik een vage foutmelding en beland ik in het configuratiescherm.

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

wat is de foutmelding, en staat je pavilion wel ingesteld dat hij gevonden kan worden?
Driver update geprobeerd? News groepen doorgezocht?

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
Ik hoop dat je de dongle (en het probleem echter niet meer) nog hebt maar... Beter laat dan nooit...

Heb net vandaag ook een Tecom USB Bluetooth adapter gekocht. Had eerst ook hetzelfde probleem. Na opnieuw de seriele (com) poort opnieuw ingesteld te hebben (niet een standaard modem kiezen maar nieuw apparaat) deed de dongle het uitstekend izm. mijn Philips Fisio 825.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)