[ICQ] email notificatie werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Topicstarter
Ik had ICQ2002b op mijn systeem staan (win98se). Ik had deze ingesteld om elke 10 minuten mijn pop accounts te checken op mail. Dit heeft een jaar goed gewerkt.

Gister was opeens de optie om de mail te checken uit mijn menu verdwenen. Ook onder preferences was in de rechterkolom de e-mail check optie spoorloos. Nadat ik hem compleet verwijderd had, heb ik icq 2002b opnieuw geinstalleerd, en toen stond onder preferences de email optie er weer. Toen heb ik icq afgesloten en opnieuw gestart en de email optie onder preference was verdwenen.

Toen heb ik 2003a gedownload en ook hier stond de optie er na installatie, maar na herstarten van icq is hij gewoon weer weg. Hoe kan dat nou ? 8)7

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

nieuws: Zes lekken in ICQ geïdentificeerd

Lees dit eens, misschien heeft het er wat mee te maken?

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Topicstarter
lijkt erop dat ik niet de enige ben, meerdere hebben er sinds gisteren last van:

http://web.icq.com/help/b...?tid=7289&topic_id=280122

en daar staat dus ook dit, als je mail naar tech support stuurt, krijg je dit terug:

Dear ICQ User,

Thank you for writing to us regarding ICQs email features.

Due to recent reports regarding security holes with the ICQ email features and as part of ICQs ongoing attempts to provide ICQ users with a secure ICQ experience, the ICQ email features are currently unavailable.

Please check the ICQ Web site (http://www.icq.com/download) from time to time for ICQ product upgrades.

We apologize for any inconvenience.

Thank you,

The ICQ Team

leuk dat ze het even om hun site of op een andere manier melden dat ze het uitschakelen.

Dan gaan we maar op zoek naar een ander programma om mijn mail voor het ophalen te checken, bye bye ICQ

[ Voor 73% gewijzigd door Force op 14-05-2003 20:12 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Kadance074
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 18:21
Ik kick dit topic even. Zijn er al mensen die wat meer weten. De notificatie doet het nog steeds niet.

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.20GHz, Gigabyte GA-EP35-DS4, 4GB OCZ PC2-6400 (4-4-4-15), 600 Watt ZM600-HP, Scythe Mugen 2, Sapphire HD5770, 120GB Intel 510 SSD.