Toon posts:

gf4 ti4200 fannetje doet vreemd

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een paar maandjes een gf4 waarvan ooit es in het begin gekke geluiden bij het fannetje vandaan kwamen, en nu opeens vandaag weer.. als ik ertegenaan tik of stof weghaal helpt het toch niet, hij ging ook langzamer draaien zag ik in smartdoctor, opeens 3000rpm terwijl normaal altijd 5400 oid :(.. Dus ging ik rondkijken op internet en vond ik de GeForce4 Power Booster ... een fannetje voor de gf4 dus. hopelijk is het irritante geluid dan weg.. iemand ervaring met dit fannetje?.. maaktie veel herrie? hopelijk niet.

Verwijderd

kijk hier maar eens : http://www.neoseeker.com/...altake_A1349/reviews.html

staan meerdere reviews bij elkaar, had je ook zelf kunnen vinden met google ;) .

Maarja ik ben zon aardige vent (kuch) :) .

Verwijderd

Kijk ook eens naar de resultaten in de search. Dit onderwerp is namelijk veel vaker voor gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Nuttige info zeg.. altijd antwoorden met "gebruik de search" ..
evengoed bedankt

Verwijderd

gewoon fannetje vervangen als ie brak is en niet lopen zeiken hier of te lam zijn om zelf te zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 21:10:
gewoon fannetje vervangen als ie brak is en niet lopen zeiken hier of te lam zijn om zelf te zoeken
stumper

Verwijderd

Topicstarter
Wat wel raar is dat hij het af en toe weer gewoon goed doet.. en daarna hoor ik weer zo'n aanlopend geluid :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 21:13 ]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hij heeft gewoon gelijk hoor, hoef je niet zo op te reageren.

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 13:25
iets met de lagers? al olie erop gedaan?

Verwijderd

Ik denk dat je met deze post: Verwijderd in "gf4 ti4200 fannetje doet vreemd"
alles kan vinden wat je moet weten... Bovendien zou niet schelden, je posts editten en zoeken wel helpen, me dunkt :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Laserguy en Frozen Peanut: ophouden! En verder is dit idd al stuk vaker gevraagd en met de GoT-search te vinden. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.