BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
hoe wat wie? maak eens een screenie van jouw FPBaatZ schreef op 14 May 2003 @ 19:22:
[afbeelding]
Die dus.
Ik vind hem opzich wel goed passen bij de free-abo styles, maar als je bijvoorbeeld de blauw/grauw, bauw, groen, of goud/geel style hebt dan valt het gewoon buiten de boot. Het lijkt me niet moeilijk hier iets aan te doen, dus kan / gaat dat nog gebeuren, of moet ik er maar aan wennen ? (had je maar geen abo moeten nemen had je het probleem niet![]()
)
* G33rt wil nu ook toch wel een abbo, met al die aanpassingen
Dat is dus zijn FP en te zien aan de socket in dus de blauw/grauw combo
. Destijds zijn de verschillende layout kleuren semi-automatisch gemaakt dus het dat de kleuren soms niet helemaal passen zou kunnen.
Vertaling Chinese -> Dutch met Babblefish blijft altijd lachenHielko schreef op 14 May 2003 @ 22:08:
Destijds zijn de verschillende layout kleuren semi-automatisch gemaakt dus het dat de kleuren soms niet helemaal passen zou kunnen.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Maar nu ff duidelijk dus: Gebeurt hier nog wat mee? want met het commentaar van Hielko kan ik ook niet echt veel 
niet dat ik er echt zwaar aan til of zo, maar tis gewoon net ietsje mooier als alle kleuren 'passen'
niet dat ik er echt zwaar aan til of zo, maar tis gewoon net ietsje mooier als alle kleuren 'passen'
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Geen idee, dat ligt eraan of Femme het eens is met je commentaar het daarnaast ook nog belangrijk genoeg vind om te veranderen
Pagina: 1