Kleur T.net "titelbalk"

Pagina: 1
Acties:

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.vbarneveld/titelbalk.jpg

Die dus.
Ik vind hem opzich wel goed passen bij de free-abo styles, maar als je bijvoorbeeld de blauw/grauw, bauw, groen, of goud/geel style hebt dan valt het gewoon buiten de boot. Het lijkt me niet moeilijk hier iets aan te doen, dus kan / gaat dat nog gebeuren, of moet ik er maar aan wennen ? (had je maar geen abo moeten nemen had je het probleem niet >:) :D )

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
BaatZ schreef op 14 May 2003 @ 19:22:
[afbeelding]

Die dus.
Ik vind hem opzich wel goed passen bij de free-abo styles, maar als je bijvoorbeeld de blauw/grauw, bauw, groen, of goud/geel style hebt dan valt het gewoon buiten de boot. Het lijkt me niet moeilijk hier iets aan te doen, dus kan / gaat dat nog gebeuren, of moet ik er maar aan wennen ? (had je maar geen abo moeten nemen had je het probleem niet >:) :D )
hoe wat wie? maak eens een screenie van jouw FP :)

* G33rt wil nu ook toch wel een abbo, met al die aanpassingen :P

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:39
Dat is dus zijn FP en te zien aan de socket in dus de blauw/grauw combo :). Destijds zijn de verschillende layout kleuren semi-automatisch gemaakt dus het dat de kleuren soms niet helemaal passen zou kunnen.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Hielko schreef op 14 May 2003 @ 22:08:
Destijds zijn de verschillende layout kleuren semi-automatisch gemaakt dus het dat de kleuren soms niet helemaal passen zou kunnen.
Vertaling Chinese -> Dutch met Babblefish blijft altijd lachen :p .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12-2025

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
Maar nu ff duidelijk dus: Gebeurt hier nog wat mee? want met het commentaar van Hielko kan ik ook niet echt veel :D

niet dat ik er echt zwaar aan til of zo, maar tis gewoon net ietsje mooier als alle kleuren 'passen'

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:39
Geen idee, dat ligt eraan of Femme het eens is met je commentaar het daarnaast ook nog belangrijk genoeg vind om te veranderen :)
Pagina: 1