Toon posts:

Ervaringen adsl Utrecht stad

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort in het centrum van Utrecht(griftpark) wonen, welke provider presteert hier het best? dan bedoel ik vooral de online gaming performance(ping).
Of is er geen verschil tussen de providers, omdat ze toch allemaal de KPN
dienst gebruiken?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Denk het laatste, ik weet alleen niet of Planet nog steeds dat probleem heeft met hoge ping in de avond.
Mijn halfbroer loopt er soms wel over te klagen dat Planet soms niet vooruit te branden is, maar hij bekijkt alleen maar sites en chat veel.

[ Voor 42% gewijzigd door Rafe op 14-05-2003 19:10 ]

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-03 16:14
Ik woon ook vlak bij het griftpark (tuindorp oost om precies te zijn.) Ik heb ADSL via Eweka - BBned 8Mbit en das is vol speed en lage pings <40 over het algemeen.

Maar je kan dus wel degelijk uit meer kiezen dan alleen KPN providers want ik weet bijna zeker dat je ook BBned kan krijgen want ik denk namelijk dat we op dezelfde centrale zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Rusty op 14-05-2003 19:11 ]

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

er zijn meerdere aanbieders dan alleen KPN.

wil je weten wat je in jou straat kan verwachten??
ga naar een speedtester, bijvoorbeeld http://www.internetten.nl, en vul daar de postcode in.
daar kan je precies zien hoe daar de snelheden zijn.

edit:
ik heb wel eens uitgebreidere gegevens gezien bij die site,
maar die kan ik nu niet meer zo snel vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 14-05-2003 19:17 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Inderdaad, kijk eens op speedtest.nl. BBnet is in utrecht ook verkrijgbaar, er zijn een stuk of 7 mensen die het op speedtest getest hebben en XS4all en TweakDSL scoren alletwee 800Kbyte / stuk

In Utrecht hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit van je kabels. Bij KPN adsl haal je ALTIJD je snelheid omdat het gewoon dik onder-specificaties zit, welke provider je moet nemen? Je zou zeggen Demon met 1024/512 voor 55 euro, maar ik weet niet wat jij lekker vindt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Ga alsjeblieft eerst zelf eens een beetje op onderzoek uit. Via sites als speedtest.nl / mordax.nl kun je uitvinden welke diensten er beschikbaar zijn.
En hier op GoT, met de search functie, kun je ervaringen vinden over de verschillende diensten / providers.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.