Heb zojuist nieuwe pc binnen gekregen op mn werk welke vanuit Enschede naar Amsterdam is gebracht.
Na het aansluiten zette ik deze aan, maar ging hij na een paar seconden vanzelf weer uit.
Na een aantal keren proberen maar even de kap eraf gehaald, bungeld het koelblok midden in de kast.
Keb het koelblok op zn plek vastgezet, klem was gewoon losgeschoten of nooit goed vastgezet. Probeerd weer pc aan te zetten, gebeurd er niets
De fans van zowel de voeding als de proc draaien
De power en HD led branden
Mn DVD-rom en CD-R kunnen gewoon open en dicht
Ik hoor dr HD draaien
Verder zijn er geen piepjes, en de monitor blijft standby staan.
Ik gok erop dat de proc is doorgebrand toen ik de pc aanzette terwijl het koelblok er niet op zat. Maar aangezien dit maar 4 of 5 x is gebeurd, en de pc uitzichtzelf weer uitging.. lijkt me dit wel beetje raar.
Iemand enig idee? Of morgen maar meteen bellen dak n nieuwe wil
Na het aansluiten zette ik deze aan, maar ging hij na een paar seconden vanzelf weer uit.
Na een aantal keren proberen maar even de kap eraf gehaald, bungeld het koelblok midden in de kast.
Keb het koelblok op zn plek vastgezet, klem was gewoon losgeschoten of nooit goed vastgezet. Probeerd weer pc aan te zetten, gebeurd er niets
De fans van zowel de voeding als de proc draaien
De power en HD led branden
Mn DVD-rom en CD-R kunnen gewoon open en dicht
Ik hoor dr HD draaien
Verder zijn er geen piepjes, en de monitor blijft standby staan.
Ik gok erop dat de proc is doorgebrand toen ik de pc aanzette terwijl het koelblok er niet op zat. Maar aangezien dit maar 4 of 5 x is gebeurd, en de pc uitzichtzelf weer uitging.. lijkt me dit wel beetje raar.
Iemand enig idee? Of morgen maar meteen bellen dak n nieuwe wil