Ik heb een nieuwsbrief engine gemaakt in PHP die de berichten er als MIME uitstuurd.
Ik heb de MIME van Apple afgekeken omdat ik wilde dat deze juist ook voor deze gebruikersgroep goed binnenkwam.
Daar is de volgende MIME opbouw uitgerold
Nu gaat het overal goed behalve bij de opdrachtgever zelf die os9 icm Outlook 5 draait
Daar zie ik alleen de tekst opmaak (bold, italic), tables, plaatjes worden niet weergegeven.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen of is het gewoon einde verhaal voor deze persoon en moet hij gewoon upgraden
* BierPul vraagt zich af of iemand uberhaupt onder OS9 en Outlook 5 een goeie nieuwsbrief heeft ontvangen en zou graag de afzender weten of de MIME
Ik heb de MIME van Apple afgekeken omdat ik wilde dat deze juist ook voor deze gebruikersgroep goed binnenkwam.
Daar is de volgende MIME opbouw uitgerold
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| To: michael@blaat.nl
Subject: blaat.com Ezine.
From: "blaat.com" <office@blaat.com>
Subject: Ezine.
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="This_is_the_boundary_hip_ho"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Message-Id: <20030514134213.2CFEDDA1@s016.movenext.nl>
Date: Wed, 14 May 2003 15:42:13 +0200 (CEST)
X-MailScanner: Not scanned: please see scan.movenext.nl for details
X-MailScanner-SpamCheck:
--This_is_the_boundary_hip_ho
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
de text
--This_is_the_boundary_hip_ho
Content-Type: text/html; charset=us-ascii
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
de html
</html>
--This_is_the_boundary_hip_ho-- |
Nu gaat het overal goed behalve bij de opdrachtgever zelf die os9 icm Outlook 5 draait
Daar zie ik alleen de tekst opmaak (bold, italic), tables, plaatjes worden niet weergegeven.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen of is het gewoon einde verhaal voor deze persoon en moet hij gewoon upgraden
* BierPul vraagt zich af of iemand uberhaupt onder OS9 en Outlook 5 een goeie nieuwsbrief heeft ontvangen en zou graag de afzender weten of de MIME
Ja man