Shuttle SN41G2 probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:59
ik heb net mijn nieuwe shuttle SN41G2 gekregen. heel mooi dingetje. ik heb alles erin gezet.

ook had ik net mijn Xp2400+ binnen gekregen.

maar nu krijg ik geen beeld. ik heb alles al geprobeerd. ik wou tijdelijk de onboard vga kaart gebruiken die erop zit. Ik kom dus nog niet eens in de bios. dat is heel vervelend omdat het mobootje jumperless is.

mijn specs:

XP2400+
pc2100 crucial/micron 256mb
120gig maxtor
brandertje

weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Terugsturen als zijnde effect? opzich kan je vrij weinig controlleren, alleen cpu/ gehuegen...

Check dus eventjes of je de core niet gerushed heb, en je geheugen er goed inzit, als dat zo is kan je hem beter terugsturen als zijnde effect ipv zelf er teveel aan kloten.

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:59
de processor heb ik bekeken en is niks mis mee zo te zien! geheugen zit er ook goed in. stevig aangedrukt en vastgeklikt.
ik zal morgen maar eens gaan bellen met die firma wat ik er beste kan gaan doen.. baal hier wel van !

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

"ik heb alles al geprobeerd."

Dat is toch wel loos :). Heb je 'm al ondersteboven aan de waslijn gehangen? :+

Ok, betere vraag : heb je Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen al gelezen? Krijg je dan piepjes? Gaan je fans wel aan? Al helemaal kaal zonder HD e.d. getest, geheugen in een ander slot etc etc? Blijft de monitor op zwart of standby? Clear cmos?

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden :). Als je de troubleshooter helemaal hebt doorgenomen kun je (als het dan nog nodig is ;)) een nieuw topic openen, met wat meer info en wat je precies geprobeerd hebt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.