Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje krijgt dit ding dus, maar heeft geen flauw idee wat ie er mee kan. na gezocht te hebben hier zie ik ook weinig details erover staan. Heeft iemand ervaring met dit ding en zo ja hoe bevalt ie?

Verwijderd

Mij ontgaat het nu even... iemand koopt iets van een paar honder euro zonder ook maar enige idee te hebben wat een pocket pc is :? En nu moeten wij je gaan vertellen wat je er mee kan? www.hp.nl is het enige wat ik je kan vertellen, verder zoek je het zelf maar uit...

edit: je hebt geluk dat ik me verveel: http://h40100.www4.hp.com/products/handhelds/IpaqH1915.html

Afbeeldingslocatie: http://ton.dumans.nl/zooi/gok.jpg
Misschien is dat forum meer iets voor je broertje? 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hijkrijgt 'm bij een actie van HP bij een laptop. Vandaar dus...

Verwijderd

Ow ok, dat verklaard het al een beetje ja :) De hpy days...
Maar, op die link kan je dus zien wat voor apparaatje het is, en kijk eens op http://www.pocketpc-club.nl/ voor info over pocketpc in het algemeen. Anders nieuw in doos verkopen voor een zacht prijsje is ook altijd een optie natuurlijk.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:34

freddyathlon

McLaren Mercedes

Misschien dat we hiervan het Grote HP Ipaq H1915 topic kunnen maken ??

Ik heb een vraagje: Waar haal ik MSN Messenger vandaan voor mijn H1915 ??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
freddyathlon schreef op 15 May 2003 @ 22:25:

zit ie er niet in dan :? ik heb een ipaw 5450 en daar zit ie al ingebakken

A wise man's life is based around fuck you

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

nee, zit er standaard niet bij...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Zwelgje
freddyathlon schreef op 15 May 2003 @ 22:27:
nee, zit er standaard niet bij...
check ook even de meegeleverde cdrom... daar staan alle apps op die niet standaard in de 16mb passen :)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

ja maar staat ie niet op. alleen media player, die ik dadelijk even ga installen :D

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:22
Op microsofts www.pocketpc.com kan je msn vinden (hier)

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55
freddyathlon schreef op 15 May 2003 @ 22:25:

Hoe wil jij je Ipaq connecten met het Internet?

Ik krijg als het goed is mijn Ipaq H1915 volgende week: 199 euro bij Funprice:)

Verwijderd

Telefoontje met IR en GPRS en je bent er ;) Maarre...mag je ik vragen hoe jij weet wanneer je de 1915 krijgt van Funprice? Ken namelijk iemand die (ook) met smart zit te wachten op zijn Ipaqje (ook bij FP besteld)....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:56 ]

• wezep
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:55:
Telefoontje met IR en GPRS en je bent er ;) Maarre...mag je ik vragen hoe jij weet wanneer je de 1915 krijgt van Funprice? Ken namelijk iemand die (ook) met smart zit te wachten op zijn Ipaqje (ook bij FP besteld)....
Dat is duidelijk.

Heb woensdag meegedaan aan de aktie van Funprice en HP Happy Days: gewoon de H1915 besteld. Bevestigingsmail ontvangen en geld overgemaakt: duurt wel een paar dagen voordat ik hem heb.

• Zwelgje
jammer dat je deze ipaq niet kan upgraden naar het nieuwe pocketpc2003, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ie nu snel van 'de plank af moet'

pocketpc2003 komt op 2 juni uit....

• pietervl
Idd, jammer maar er komen volgens Pocketpc-club wel 4 nieuwe ipaqs uit waaronder 2 uit de 1900 serie. Eentje daarvan heeft en 32 mb rom en bluetooth :9~

• wezep
pietervl schreef op 17 mei 2003 @ 08:54:
Idd, jammer maar er komen volgens Pocketpc-club wel 4 nieuwe ipaqs uit waaronder 2 uit de 1900 serie. Eentje daarvan heeft en 32 mb rom en bluetooth :9~
Maar wat zou de prijs van de goedkoopste zijn? 399 euro?

Tuurlijk is het wachten op een nieuwere vaak zinvol, mits de prijs niet veel verschilt.
Maar ik heb nu een H1915 voor 199 euro en dat is zeker een koopje.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:23
wezep schreef op 20 May 2003 @ 09:04:
[...]

Maar wat zou de prijs van de goedkoopste zijn? 399 euro?

Tuurlijk is het wachten op een nieuwere vaak zinvol, mits de prijs niet veel verschilt.
Maar ik heb nu een H1915 voor 199 euro en dat is zeker een koopje.
heb jij hem al binnen :?

Verwijderd

Kijk, een review van de 1915: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=1513

• wezep
stiena schreef op 20 mei 2003 @ 10:36:
[...]

heb jij hem al binnen :?
Hij staat in de wacht. Ook eentje voor een collega staat in de wacht: waarschijnlijk moet Funrpice de Ipaq nog binnenkrijgen van HP (hoop ik).

Verwijderd

wezep schreef op 20 mei 2003 @ 20:58:
[...]

Hij staat in de wacht. Ook eentje voor een collega staat in de wacht: waarschijnlijk moet Funrpice de Ipaq nog binnenkrijgen van HP (hoop ik).
best leuke dingen die ipaq's maar me telefoon kan ook alles wat dat ding kan ;-)

Verwijderd

ja, en dieven vinden em maar al te leuk :(
(had een 3630, op school gestolen g½¼€¤¼€¤)

• stiena
wezep schreef op 20 May 2003 @ 20:58:
[...]

Ik heb er ook 2 besteld, deze staan ook nog altijd in de wacht. :|

Weet iemand de levertijd van HP toevallig?

• Alientrader
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

stiena schreef op 20 mei 2003 @ 23:14:
[...]

Ik heb er ook 2 besteld, deze staan ook nog altijd in de wacht. :|

Weet iemand de levertijd van HP toevallig?
Ligt aan funprice...
Compaq/hp Nederland heeft ze gewoon liggen..
Dus in principe : wachttijd <3 dagen

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• stiena
Alientrader schreef op 20 mei 2003 @ 23:15:
[...]

Ligt aan funprice...
Compaq/hp Nederland heeft ze gewoon liggen..
Dus in principe : wachttijd <3 dagen
Nou, als ik funprice moet geloven hebben ze hem nog niet geleverd gekregen van HP, ik heb hem vorige week woensdag besteld (dus bijna een week geleden).

* stiena hoopt ze deze week nog binnen te krijgen :9~

[ Voor 4% gewijzigd door stiena op 20-05-2003 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Me broertje heb 'm ook nog nie.... maar is er al wel uit wat ie er allemaal mee kan nu dus.

• pietervl
Ik heb hem gister al binnen gekregen van funprice (ondanks dat mijn status nog steeds wacht is).
Op de bon stond wel Per bank: ..... 19.05.03
Dat lijkt me de datum dat het geld binnen is gekomen waarna ze hem meteen hebben verzonden. Dus waarschijnlijk zal ie bij de rest van jullie ook wel snel volgen :)

Ohja de ipaq is echt super :D
Zo klein en mooi O+

• wezep
Ook die van mij is binnen: net van mij vrouw begrepen. Volgens Funprice was die de 19de verstuurd.

Pietervl: hoe is de eerste indruk? Kan namelijk niet wachten, maar moet nog een paar uur werken.

• pietervl
Mijn eerste indruk is echt dat ie gewoon superklein was (ten goede!) wat vooral komt doordat deze ipaq weinig randen om het scherm heen heeft. Toen ik hem voelde was hij lekker licht en goed in de hand liggend, dit mede doordat ie vrij dun is. Het scherm is goed helder en geeft de kleuren perfect weer.
Over het design ben ik ook erg te spreken. Het is een beetje speels en zeer goed afgewerkt.

De bijgeleverde handleiding en cd-rom spreken voor zich en helpen je met het installeren van je ipaq. Verder zijn de bijgeleverde oordopjes ook erg cool (geen saaie standaard dingetjes).

Kortom een toppertje, waar ik de komene tijd nog wel zoet mee ben :D

Ohja nog een tip voor mensen die active sync willen installeren, op de cd-rom staat nog versie 3.5 maar sinds kort is versie 3.7 uit.

• wezep
Die van mij is ook binnen. Eerste indrukken:
-erg mooi en duidelijk scherm
-Windows!!
-goed geluid (ivm mijn oude Palm Vx)
-genoeg geheugen (zeker icm een SD kaart van 256 mb)
-batterij gaat snel leeg

Verder was het even lastig om de info van mijn Palm over te krijgen, maar dat is gelukt.
Heb verder nog wel 2 vragen:
-waar kan ik een mooi case voor de Ipaq kopen? liefst eentje die voor deze H1915 is gemaakt
-is hoeverre is de usb aansluiting al volwaardig netwerk te gebruiken? Of is daar alleen maar de Irda voor te gebruiken.

PS verder is het leuk om te zien hoeveel van deze H1915's op marktplaats worden aangeboden :)

• stiena
Ik kreeg gister te horen dat ik mijn iPAQ misschien niet krijg, ik sta in backorder en ze denken nog een zending binnen te krijgen maar dat is niet zeker :(

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wezep schreef op 21 May 2003 @ 13:35:
Ook die van mij is binnen: net van mij vrouw begrepen. Volgens Funprice was die de 19de verstuurd.

Pietervl: hoe is de eerste indruk? Kan namelijk niet wachten, maar moet nog een paar uur werken.
Dat wordt een leuk weekend dan :).
Heb je je vrouw al gevraagd of ze hem in die paar uur alvast kan opladen? Dan kun je er direct na thuiskomst mee aan de slag.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• wezep
haas schreef op 23 May 2003 @ 12:29:
[...]

Dat wordt een leuk weekend dan :).
Heb je je vrouw al gevraagd of ze hem in die paar uur alvast kan opladen? Dan kun je er direct na thuiskomst mee aan de slag.
Wie kan er dan mee aan de slag? Ik of zij? Ze had de doos nog niet geopend, maar nadat ik de Ipaq liet zien was ze gelijk met Solitaire bezig :)
Verder is de Ipaq voor de helft al opgeladen, dus je kunt er gelijk mee aan de gang.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

O ik zie nu ook dat ik een paar dagen achterliep. Je had hem woensdag al :).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Kan iemand me vertellen of de H1915 in tegenstelling tot de 1910 *wel* sdio ondersteunt?

Op alle sites kom ik namelijk tegenstrijdige berichten tegen. Je zou de meegeleverde driver moeten installeren en dan zou het werken, maar overal zijn het maar geruchten.

Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

• wezep
Zal vanavond eens kijken of er een driver op de CD staat.
Ik ben ervan uit gegaan dat deze PDA geen SDIO onderstuend.

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Ik zit te denken om deze dus te kopen, maar hoe bevalt hij nou mensen? en is dat SD i/o gewoon SD-Devices? Als Blauw Tand modules?

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-04 18:35
De 1915 ondersteunt geen SDIO. Zijn opvolger, de 1945, doet dit echter wel.

Voor cases kan ik Innopocket aluminium hardcases aanraden. Ik ben erg tevreden over mijn M5xx case en die voor de 1910/1915 ziet er al even handig en stevig uit.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 20:39
Als de 1915 geen SDIO ondersteunt, is er dan een manier om toegang tot een wireless lan te krijgen? Op de site van HP staan wel wat jackets, maar die zijn (voor zover ik zie) niet voor de 1900 serie. Wat houden we dan nog over?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Djivo
  • Laatst online: 17-04-2023
//offtopic
weet iemand nog een link naar de actie waar je deze pda gratis bij een HP laptop krijgt...?

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

//offtopic
ik denk dat de actie al voorbij is...

Verwijderd

Tom_Paris schreef op 12 juli 2003 @ 23:41:
Als de 1915 geen SDIO ondersteunt, is er dan een manier om toegang tot een wireless lan te krijgen? Op de site van HP staan wel wat jackets, maar die zijn (voor zover ik zie) niet voor de 1900 serie. Wat houden we dan nog over?
Niets, of je zou het via IR moeten doen (wat ik nu ook doe om mijn GPS te gebruiken).

Verwijderd

Welke gps module gebruik jij voor infrarood connectie naar je Ipaq.

Verwijderd

Ik heb een paar vragen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden.

Hoeveel kleuren ondersteund het Beeldscherm?????
En ondersteund dit apparaat Stereo output zodat ik dus goede geluids kwealiteit heb als ik mijn Mp3`s afspeel.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Ivos schreef op 13 juli 2003 @ 20:29:
//offtopic
weet iemand nog een link naar de actie waar je deze pda gratis bij een HP laptop krijgt...?
Bij Mycom kostie nu 199,- euro.

My 2 ct.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 19:49:
Ik heb een paar vragen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden.

Hoeveel kleuren ondersteund het Beeldscherm?????
En ondersteund dit apparaat Stereo output zodat ik dus goede geluids kwealiteit heb als ik mijn Mp3`s afspeel.

Alvast bedankt,
Gewoon echte 16bits. Het scherm is een van de beste schermen wat er nu te krijgen is op elke PDA. Ontzettend mooi helder en scherp en zelfs in zonlicht te lezen!

Ding heeft stereo output, maar het stekkertje van de koptelefoon is net een maatje kleiner dan normaal (vanwege de hoogte van de pda aldus HP), dus je zult een verloopstekkertje/snoertje nodig hebben om je favo normale koptelefoon te gebruiken.

Geluid is wel heel erg goed!

Verwijderd

Weet er iemand iets van gps modules voor deze ipaq ? Effe zitten googlen, maar voor deze ipaq precies niets te vinden, wel gps'en genoeg voor de grotere (en duurdere) broertjes.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 06:25

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 11:42:
Weet er iemand iets van gps modules voor deze ipaq ? Effe zitten googlen, maar voor deze ipaq precies niets te vinden, wel gps'en genoeg voor de grotere (en duurdere) broertjes.
ik denk dat je toch dan even moet wachten voor een expansionpack voor dit apperaat zodat je bv een CF slot erbij hebt dan kan je er zo een gps inhangen.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-04 15:16
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 11:36:
[...]

Gewoon echte 16bits. Het scherm is een van de beste schermen wat er nu te krijgen is op elke PDA. Ontzettend mooi helder en scherp en zelfs in zonlicht te lezen!

Ding heeft stereo output, maar het stekkertje van de koptelefoon is net een maatje kleiner dan normaal (vanwege de hoogte van de pda aldus HP), dus je zult een verloopstekkertje/snoertje nodig hebben om je favo normale koptelefoon te gebruiken.

Geluid is wel heel erg goed!
Is die verloopstekker meegeleverd of moet je die zelf kopen? Hoe lang is deze trouwens (Ik heb met mijn napa mp3 speler een meter of 2.5 kabel aan dat ding hangen, en erg handig is dat niet!)

Ik zie trouwens al een paar keer dat dat ding maar (?) 200 MHz is, merk je hier veel van of kan je gewoon alles doen wat op de snellere modellen ook mogelijk is (zoals mp3's en video afspelen, maar ook een (S)NES emulator gebruiken) en nog een beetje multitasken zonder lage performance?

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

speelt dit schatje een beetje divx? en synchroniseren via een kabeltje doet hij dus ook fijn? en Blauwe Tanden kaartjes ed. zijn niet beschikbaar...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-05 09:18

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 13:15:
[...]

Niets, of je zou het via IR moeten doen (wat ik nu ook doe om mijn GPS te gebruiken).
Om nog maar eens te quoten, iemand vroeg het al, maar ik herhaal de vraag even:
Welke GPS module gebruik je om te communiceren over infrarood?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Ik heb via een belgische jongen een adapter gekocht van serieel naar "native IR", dit is compatible met TOMTOM 1 en 2. Geen "out of the box" oplossing dus helaas.

Divx speelt hij perfect, en het aantal uitbereidingen is door het ontbreken van een usb host en drivers voor seriele communicatie erg beperkt, dat klopt!
Echter met het verschijnen van meer apparaten in de 19xx serie zullen er wel gauw meer uitbereidingen komen!

Top unit, gebruik hem nu al 2 maanden erg veel.

Voor een mooi hoesje moet je eens naar de alu hoesjes van innopocket kijken, erg handig met extra SD-kaart houder!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:05
Speelt dit ding een beetje leuk de spellen die verkrijgbaar zijn voor PPC, of heb je daar toch een snellere processor voor nodig? Hoe zit het met b.v. SNES emulatoren?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• PaPa
  • Laatst online: 17-04 11:51

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Ik zie dat de H1915 alleen SD en MMC ondersteunt, dat is jammer.

Zijn er geen extra accesoires verkrijgbaar zodat je ook CF kan gebruiken ?
(Asus Mypal serie heeft dit bijv. wel)

En wat ik ook nergens kan terugvinden is of er in z'n algemeenheid adapters zijn waarmee je dus CF kan gebruiken in een MMC aparraat en vice versa, zijn die er gewoon niet ? Je hebt natuurlijk die universele cardreaders maar daar heb je weinig aan met een PDA lijkt me.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:05
Ik heb het ding nu, en hij bevalt uitstekend. Ik heb er al behoorlijk wat software opzitten, en nog genoeg ruimte, dus dat valt erg mee. Ben ook niet van plan om er veel uitbreidingsgein mee te gaan doen, dus het gebrek aan mogelijkheden op dat front is niet zo'n probleem voor mij.

Aanrader: ScummVM, kan je ouwe LucasArts spellen op je PPC spelen. Het ziet er erg strak uit en werkt perfect :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

weet iemand al of ik mijn ipaq 1915 kan upgraden naar pocketpc 2003. zo ja kan die mij vertellen hoe. ik kan op de hp site helemaal niets hierover vinden.

Verwijderd

Ik weet dat dit topic al wat oud is, maar ik vond het een beetje loos om voor mijn vraag weer een geheel nieuw topic aan te maken...

Het zit zo: ik overweeg een iPaQ te kopen.

Wat wil ik er mee:
- Agenda beheren voor school
- Korte notities maken

Meer eigenlijk niet. Hetgeen wat ik hier niet over weet is of ik thuis perse een wireless internetverbinding moet hebben. Let op: ik hoef niet noodzakelijk op het internet te zitten als ik met dat ding door het huis loop / op straat loop. Mijn vraag is dus eigenlijk: als ik zo'n ding koop, kan ik dan ook hetgeen bereiken dat ik er mee WIL bereiken....

Nog een vraag; je sluit ze aan via usb...toch?

Verwijderd

Voor GPS op H1915 kijk je op:

http://home.planet.nl/~manta79/h1915_gps.htm

Kant en klaar printje:

http://www.gps.tripod.com/gps-1915.htm

Verwijderd

Kan niemand mij ff advies geven ? :S

• |orion
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 16:29:
Ik weet dat dit topic al wat oud is, maar ik vond het een beetje loos om voor mijn vraag weer een geheel nieuw topic aan te maken...

Het zit zo: ik overweeg een iPaQ te kopen.

Wat wil ik er mee:
- Agenda beheren voor school
- Korte notities maken

Meer eigenlijk niet. Hetgeen wat ik hier niet over weet is of ik thuis perse een wireless internetverbinding moet hebben. Let op: ik hoef niet noodzakelijk op het internet te zitten als ik met dat ding door het huis loop / op straat loop. Mijn vraag is dus eigenlijk: als ik zo'n ding koop, kan ik dan ook hetgeen bereiken dat ik er mee WIL bereiken....

Nog een vraag; je sluit ze aan via usb...toch?
Misschien moet jij een palm overwegen. De zire (de eerste) is erg goedkoop en voor wat jij wil waarschijnlijk goed genoeg. Ik wilde een jaar geleden en kwam toen via GoT aan een palm Vx. Die had onder anderen als voordeel op de zite dat ie backlight en meer geheugen had.

Verwijderd

Wat is het verschil tussen een palm en zo'n pda dan precies? Palm = goedkoper en heeft minder opties? (ik zal eens ff struinen op inet). Palm is dus ook een handheld neem ik aan ^_^. Heeft het kleurenscherm? :P

• |orion
Kleurenscherm heeft het wel, maar dan zit je alweer aan de 'duurdere' apparaten. Misschien is het eens leuk om een bepaalde geld-richtlijn in je hoofd te nemen (zeg 250 euro) en dan zowel een palm apparaat als een pocketpc apparaat (en eventueel een ander pda achtig iets) van die prijsklasse te vergelijken. Dan weet je al ongeveer wat het best voor jou geschikt is.

Voor dingen als agenda, to-do lists, en memo's zijn ze allebij wel geschikt, al vind ik de palm van zichzelf (dus zonder add-on programma's) wat fijner werken met het invoeren van tijden. Op de pocketpc heb ik dit nu opgelost met het programma pocket informant, maar ja, dan word je ding al wel weer een stukkie duurder... als je het legaal doet tenminste ;)

Verwijderd

Ik zit idd te denken aan niet meer dan 300 euro totaal. Als ik een iPaQ koop wil ik er op zun minst een cradle bij. De iPaQ1915 staat als eerst in mijn lijstje. Ik heb al een beetje rondgekeken naar vergelijkbare palms, maar de zire vind ik nix. Kan te weinig. Zou wel mooi uitkomen als ik ook wat mp3z kan afspelen. Probleem is denk ik: zodra ik er eentje een week heb, wil ik al een betere (verw8 wel dat het bevalt).

• |orion
Ik heb zelf de Asus Mypal A620 aangeschaft. Ik hoopte dat het wel zou meevallen maar ik krijg toch weer het idee dat 1 CF port (geen SD/MMC/whatever) te weinig is. Misschien moet je er een ander topic over openen omdat dat hier lichtelijk off-topic gaat worden, maar mijn ervaringen zijn over het algemeen goed. Het koste mij 310 euro en daarmee heb je geloof ik op het moment de allersnelste PPC op de markt (zal ook niet lang duren, maar toch). Misschien is dat het waard om dat te overwegen? :)

Verwijderd

Ik heb mijn keuze gemaakt. Tis voor mij ook een Mypal A620 geworden. Meer capaciteit qua processor :). Tnx voor de replies.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01

limit28

Loading.....

wil even vragen aan mensen die een H1915 heeft. bij mijn is de backup baterry 0%,

op de forums van pocketpc-club zeiden mensen dat ze wel volle 100% backbattery heeft. hebben jullie ook 100% backup battery?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

back-up batterij 0 is slecht, doe ef een soft reset, en anders opsturen, want dan zal je back-up batterij al kapot zijn

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01

limit28

Loading.....

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 15:31:
back-up batterij 0 is slecht, doe ef een soft reset, en anders opsturen, want dan zal je back-up batterij al kapot zijn
opsturen? ik heb die ding maar 2 dagen. ik zal even terug na de winkel gaan

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:04

SkyStreaker

Move on up!

Ik kwam hier bij toeval ff. Op de IPAQ h1915 met PocketPC 2002 Pro zit 'geen' MSN Messenger en ook nergens op de CD te vinden. Ik heb iemand even gevraagd (mijn pocket pc 2001 of 2002 versietopic) die dat ding heeft. Hij wil meteen graag weten WAAR hij het wel krijgen kan

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

kun je gewoon downloaden, heb ook msn op de 1915 geinstaleerd.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:04

SkyStreaker

Move on up!

Een beetje zoeken en op download.com is'tie gewoon te downloaden... http://download.com.com/3001-2163-10179933.html voor de liefhebbers! Weet die kerel meteen ook waarom ik al 4 jaar lang bij download.com kom :) :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1