Toon posts:

tweaked copperjet 810 - tegelijk surfen niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende vreemde probleem: ik heb een copperjet 810 modem/router (fw 4.30, routed profile), een Demon account, 2 WinXP PCs & 1 W2K laptop. The tweak om van mijn modem een router te maken is gelukt, via DHCP krijgen alle machines netjes een IP in 192.168.1.x range toegewezen. :)

Allemaal dankzij http://home.hccnet.nl/speedy.ron/ _/-\o_

Ik kan van alle machines naar buiten ftp-en, telnetten, file-sharen etc. En ook lukt het om alle machines in mijn netwerk pingen / ftp-en. Ook kan ik van iedere PC surfen met IE.

Echter, bij dit laatste doet zich een vreemd probleem voor: als ik met IE aan het surfen ben op een machine, dan is het niet mogelijk om tegelijk te surfen met IE op een andere machine. Ik krijg dan timeouts op de 2de machine, en dus IE meldt dat de 'server cannot be found'. Als ik dan een tijdje wacht (paar minuten) op de eerste machine, dan blijkt plotseling het surfen op de andere machine wel te gaan, maar niet meer op de eerste. :? (totdat ik weer een tijdje wacht)

Ik kan echter wel tegelijkertijd ftp-en, en tegelijk pingen naar een servernaam kan ook (waarbij dus tegelijkertijd via DNS de naam resolved wordt).

Iemand enig idee hoe dit vreemde IE probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het kunnen oplossen: ik heb de firmware voor de Copperjet 810 geupdate naar versie 5.14SR2, nu werkt het allemaal perfect!!! :P

Wat mij betreft mag deze thread dicht.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

hmm nog geen 5 minuten later :D kijk das een snelle oplossing :p

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
LOL :) helaas was het 1 uur + 5 minuten, anders kon ik me wel de master-flasher van de Copperjet gaan noemen 8)