[DAP5.0] Download bandbreedte beperken ?

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik gebruik tegenwoordig Download Accelerator Pro 5.0 om grote bestanden van sites te downloaden. Maar daarnaast gebruik ik ook LeechFTP voor het downloaden van, jawel, FTP's.

Als ik nou aan het downloaden ben met DAP (1 file tegelijk, met 1 thread), dan trekt die alle bandbreedte weg voor LeechFTP, met het gevolg dat die maar met 1k/s gaat, en ik niet meer snel kan internetten (surfen). Is het met DAP mogelijk om de bandbreedte van de downloads te beperken naar bijvoorbeeld 50k/s ? Ik wil eigenlijk bij DAP blijven omdat het verder gewoon goed werkt ...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Dit kan je met NetLimiter -> Zie de software-updates rubriek op www.tweakers.net

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Da's echt een geniaal programma :D Bedankt voor de tip ! Dit is nog beter dan alleen maar beperken in DAP zelf, hiermee kan ik ook LeechFTP en mIRC beperken :) Super !

Mother, will they like this song?

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
[EDIT]

Lama...
Zie post hieronder waarom niet....

[ Voor 83% gewijzigd door Robkazoe op 14-05-2003 19:04 . Reden: Ok, het mag dus niet.... ]

Verwijderd

Het mag niet, link is om meerdere redenen niet toegestaan, even editten dus.

Verwijderd

Tja, regelmatig die softwaregallerij bekijken, dan vindt je nogal wat :p

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

al opgelost dus, maar toch nog ff opmerken:

ik heb ooit een patch gehad voor DAP die de reclame balk weghaalde en een klein schuifbalkje aanbracht op het status scherm om de bandbreedte te beperken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij is die patch een crack.

iig is een patch die niet door de producent is gemaakt ook al illegaal en mag je dus eigenlijk niet vragen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1