Nee
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Alle flipchip (FCPGA) celly2's zijn geblokkeerd en kunnen niet SMP.
Zit in de core ingebakken (Intel heeft geleerd van al die dual celly1's)
Dit kan je niet omzeilen, zonder je proc open te maken...
Een aangezien een celly 600 een celly2 is, gaat dit geintje niet op.
Helaas.
Zit in de core ingebakken (Intel heeft geleerd van al die dual celly1's)
Dit kan je niet omzeilen, zonder je proc open te maken...
Een aangezien een celly 600 een celly2 is, gaat dit geintje niet op.
Helaas.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Wat is dit nou???
Ik wil het ook wel weten!
Les Mzzl
Ik wil het ook wel weten!
Les Mzzl
www.kuiphuis.nl
sinds wanneer is een celeron 600 op 100 MHz. bus, of heb ik ontzettend liggen pitten?
dat die celerons geen SMP kunnen zit volgens mij niet in de core gebakken, maar intel heeft de pootjes gewoon niet aangesloten. daarom is (idd) het heel misschien te omzeilen door de 'behuizing' open te maken.
dat die celerons geen SMP kunnen zit volgens mij niet in de core gebakken, maar intel heeft de pootjes gewoon niet aangesloten. daarom is (idd) het heel misschien te omzeilen door de 'behuizing' open te maken.
De Celerons in een laptop zijn wel met een 100Mhz bus, alleen ik denk niet dat er zo een in een normale pc past, alhoewel een normale celeron blijkbaar wel in een laptop past.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Misshien is het een 400@600???
Jake,
Hoe wou jij in godsnaam de behuizing van een Celly 600 openkrijgen:?
Dat is geen slot-processor hoor, zijn er alleen maar in socket. Daar zit niet zo veel behuizing aan, dus valt er ook niet echt veel open te slopen
Hoe wou jij in godsnaam de behuizing van een Celly 600 openkrijgen:?
Dat is geen slot-processor hoor, zijn er alleen maar in socket. Daar zit niet zo veel behuizing aan, dus valt er ook niet echt veel open te slopen
waarom denk je dat 'behuizing' tussen aanhalingstekens staat... (ik dacht dat ik (on-)duidelijk genoeg was geweest)
wat ik eigenlijk bedoelde was:
misschien is er wel een manier om die pootjes toch vast te maken aan de die maar weet niemand nog hoe, ik denk van niet overigens, wat dat aangaat zijn ze bij intel niet zo dom (of slim, 't is maar hoe je het bekijkt) als bij AMD...
wat ik eigenlijk bedoelde was:
misschien is er wel een manier om die pootjes toch vast te maken aan de die maar weet niemand nog hoe, ik denk van niet overigens, wat dat aangaat zijn ze bij intel niet zo dom (of slim, 't is maar hoe je het bekijkt) als bij AMD...
Pagina: 1