MSI Max 655-L end of life??

Pagina: 1
Acties:

• RikY
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 16:57
Heb een week of 2 geleden bij Salland Automatisering een paar spullen besteld waaronder een MSI Max 655-L moederbord.

Nu belde ik net ff op om te vragen hoe het ermee staat, krijg ik te horen dat volgens hun leverancier dat bord End Of Life is.

Volgens mij is het juist een gloednieuwe bord, op de MSI site is in ieder geval een persbericht van 16 januari 2003 te vinden waarop ze dat bord aankondigen.

Heeft iemand anders toevallig pas nog dat bord ergens besteld en hem gewoon gekregen? Of is dat bord echt (4 maanden na introductie) al end of life?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Grote kans... Die sis 655 chipset sloeg niet echt aan. Ik weet niet of MSI hem helemaal niet levert, maar veel winkels hebben dat ding gewoon uit het assortiment geknikkerd omdat het niet liep...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
idd, het verschil tussen de SiS648 en de SiS655 is zo klein dat het niet rendabel is om die dingen ook in te kopen, misschien zelfs om die dingen te produceren.

Verwijderd

Als je het bestelt hebt moeten ze het eigenlijk wel leveren lijkt me. (en anders minstens een ander goed voorstel doen, korting etc.)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 17:06:
Als je het bestelt hebt moeten ze het eigenlijk wel leveren lijkt me. (en anders minstens een ander goed voorstel doen, korting etc.)
idd :)

Kijk of je een springdale bordje kan scoren met korting ofzo... ben je nog beter af ook :P

• RikY
Heb ondertussen nog een paar mensen van Salland aan de telefoon gehad, en nu is het verhaal dat het bord nog zo nieuw is dat het nog niet leverbaar is... maar morgenochtend weten ze pas meer.. pffff

En inderdaad er is weinig verschil tussen de 648 en de 655, alleen eigenlijk dual channel ram geloof ik. Maar als ze de 655 op de site hebben staan dan moeten ze hem ook kunnen leveren lijkt me... (En anders wil ik de 655 MAX-FISR voor dezelfde prijs wel als ze die wel hebben >:) door al die vertraging is de P4 die ik erbij besteld had bijna € 50 goedkoper geworden dus ze verliezen er niks op)

• Renumeration
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-08 21:24
Dat bordje was niet echt een verbetering op de 648, kan zijn dat ze hem daardoor niet leveren in nederland ofzo. Kan zijn dat ze hem in andere landen wel geintoduceerd hebben, en dat Salland hem in het buitenland heeft gezien en daardoor op de site heeft gezet.
En nu de leverancier misschien niet kan leveren. :/ Daar kan salland toch verder niet veel aan doen.

Maar als toch voor nieuw bordje moest gaan had ik wel eentje genomen die 800mhz FSB ondersteund. Zoals de MSI neo serie's ofzo.

Als je toch bezig bent :P

Specs

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

RikY schreef op 14 May 2003 @ 19:01:
Heb ondertussen nog een paar mensen van Salland aan de telefoon gehad, en nu is het verhaal dat het bord nog zo nieuw is dat het nog niet leverbaar is... maar morgenochtend weten ze pas meer.. pffff
Bullshit... Dat bord is al tijden leverbaar...

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb zelf een bedrijf maar sta niet op Internet en kan bijna alle borden krijgen. MSI moederborden zijn op dit moment lastig te leveren. Ik heb zelf nog 2 Gigabyte 8SINXP moederborden liggen. Die zijn niet weg te krijgen vanwege de hoge prijs tegenover andere borden. Ik heb het bord al 3 maanden en het is zeker niet end of life. De SIS 648 heeft gewoon wat meer mogelijkheden en is stukken goedkoper. De SIS 655 zal ook niet meer worden uitgebreid want het is gewoon een opvolger van de SIS 648.

De SIS 655 is meer voor de servers, maar ik heb Windows 98 erop gedraaid met 2 GB intern werkgeheugen(4 x 512 MB DDR PC3200) en Intel Pentium 3 GHZ processor en is super stabiel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:23
<onzin die hier stond>

Anyway... 655 MAX L is nog gewoon te verkrijgen en zeker niet EOL.

[ Voor 70% gewijzigd door The Source op 15-05-2003 08:38 ]

• RikY
Laatste nieuws: de 655 Max-L is morgen binnen... 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door RikY op 15-05-2003 11:13 ]

Pagina: 1