[printer] HP710c

Pagina: 1
Acties:

• Korneel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05-2022
juist, d8 ik mooi met een schone installatie mn problemen op te lossen, zijn ze allemaal dus wel weg, maar heb ik er een nieuwe bij.

Ik had mn printer (HP710c) geïnstalleerd met de fijn HP software van HP.com na een foutje met betrekking tot sharen heb ik hem verwijderd. Het probleem is nu dat ik hem dus helemaal niet meer kan installeren!! ;(
Ik krijg een foutmelding tijdens de installatie. Als ik de software wil installeren zegt 'het' dat de software reeds aanwezig is (zal wel een .reg bestand zijn ergens)
Als ik de driver zelf probeer krijg ik de mooiste foutmelding van allemaal: een schermpje met een uitroepteken (en dat is alles!).

heeft iemmand suggesties?

.... i just wanted a cool glowing thingy...

• Korneel
Ow het is Win98SE

Verwijderd

Staat er onder "Software'' in het configuratiescherm geen "HP deskjet 710c werkset" of iets dergelijks? Meen ik me nl. te herinneren van toen m'n pa nog 98SE gebruikte met een 720c. Wat gebeurt er, als je die laat verwijderen? Krijg je daarna nog steeds foutmeldingen, als je hem weer wil installeren?

Edit:

jammer....

Heb je al in het register gezocht naar bijv. "deskjet", "710c" of " packard"?

Edit2:

Als je het originele HP CD'tje gebruikt, dan geeft die in het eerste scherm ook de mogelijkheid om de software te verwijderen toch? Al geprobeerd? (Ik weet haast 100% zeker dat ik dit probleem ook eens gezien heb. En ik heb het toen op kunnen lossen. Helaas gaat mijn geheugen niet 2 jaar terug in details....)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 16:51 ]

• Korneel
Hip,
Ik vond een .reg-je met Instalstate, waarde 1
even verzet naar 0 en Whuppa!
Althans de installatie, zo even kijken of hij ook WERKT

Thanks alvast

[ Voor 85% gewijzigd door Korneel op 14-05-2003 17:11 ]

• Korneel
Ik kreeg nog wel een foutmelding bij installatie, maar hij print. dus lekker belangrijk die foutmelding :)