Ik wil dat men een melding krijgt wanneer men een venster sluit en niet op submit geklikt heeft met de vraag of diegene de pagina nog op wil slaan.
Dit werkt allemaal lekker, alleen submit hij het form niet wanneer men toch besluit om de pagina op te slaan. Ik heb her en der al gezocht maar kom er niet uit. Zie ik wat doms over het hoofd?
Voor alle duidelijkheid, hij vraagt of ik wil opslaan. Alert ook de goede waarde (eens of oneens) maar wanneer ik wel wil opslaan, dan doet hij die document.form1.submit() niet. en komt hij niet bij onsubmit="kopieer_volgorde(this) en controleer(this)"
Dit werkt allemaal lekker, alleen submit hij het form niet wanneer men toch besluit om de pagina op te slaan. Ik heb her en der al gezocht maar kom er niet uit. Zie ik wat doms over het hoofd?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| Desbetreffende HTML:
<body onBeforeUnload="verwijder_temp()">
<form action="jump.php" method="post" name="form1" onsubmit="kopieer_volgorde(this); return controleer(this);">
<input type="submit" value="INVOEREN" name="submit" onclick="WaardeActie('invoeren');"></form>
Javascript:
function verwijder_temp()
{
if (document.form1.actie2.value != "invoeren")
{
if (confirm("Wilt u de wijzigingen in deze pagina opslaan?"))
{
alert("eens");
document.form1.submit();
}
else
{
alert("oneens");
window.showModalDialog('editor/verwijder_temp.php',null,'resizable:no;status:no;dialogWidth:100px;dialogHeight:100px;dialogTop: 0px; dialogLeft: 0px; dialogHide:yes; help:no; unadorned:no; scroll:no; display:none');
}
}
} |
Voor alle duidelijkheid, hij vraagt of ik wil opslaan. Alert ook de goede waarde (eens of oneens) maar wanneer ik wel wil opslaan, dan doet hij die document.form1.submit() niet. en komt hij niet bij onsubmit="kopieer_volgorde(this) en controleer(this)"