[MMORPG] The Matrix Online

Pagina: 1
Acties:

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
UBIsoft en Warner Bros gaan een nieuwe MMORPG maken van niets minder dan THE MATRIX!

Het spel staat geplanned voor 2004.

Zoals in de FAQ te lezen is kun je Bullet time gebruiken en martial arts!

Afbeeldingslocatie: http://thematrixonline.warnerbros.com/img/spy1.jpg

http://thematrixonline.warnerbros.com/index2.html

Het klinkt veelbelovend :9~
Hoop dat er snel meer info hierover krijgen (8>

[ Voor 2% gewijzigd door lo3k op 14-05-2003 16:19 . Reden: plaatje resized ]

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Benieuwd hoe ze de bullet-time online gaan toepassen B)

Ik, geheel anders

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 19:40
w000t vet... wel benieuwd hoe ze het gaan doen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22
Lijkt me echt zwaar lastig dat Bullettime erin doen ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

gaat waarschijnlijk hetzelfde als bij Jedi Knight 2 (force speed) dat je gewoon meer bewegingen kunt maken in dezelfde tijd

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Furknell schreef op 14 May 2003 @ 16:20:
Niks nieuws, hebben we altijd al gehad: lag :p

Verwijderd

Maar weer moeten we maandelijks betalen :(
Waarom er niemand aan denkt om reclame in die games te brengen :( :( :( :(

/me heeft zich al ingeschreven voor de beta

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-11 16:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Furknell schreef op 14 May 2003 @ 16:20:
Zou het misschien kunnen, dat zodra je op iemand schiet de de mogelijkheid heeft om bullet time te gebruiken, dat alleen de schutter en de ontwijker in slow-mo bewegen en dat de rest van de wereld gewoon kan toekijken? Zodra er een tweede iemand op die poor guy gaat schieten, dan zal ook deze langzaam gaan bewegen...

Zeg niet dat het zo moet, maar zo kan het wel (8> .

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 14-05-2003 16:49 . Reden: woordje 'niet' vergeten :) ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

DUX schreef op 14 May 2003 @ 16:43:
[...]

Zou het misschien kunnen, dat zodra je op iemand schiet de de mogelijkheid heeft om bullet time te gebruiken, dat alleen de schutter en de ontwijker in slow-mo bewegen en dat de rest van de wereld gewoon kan toekijken? Zodra er een tweede iemand op die poor guy gaat schieten, dan zal ook deze langzaam gaan bewegen...

Zeg dat het zo moet, maar zo kan het wel (8> .
zo dacht ik het ook ( of toch deels )
ik dacht gewoon aan een cirkel rond de persoon die de bullet-time uitvoert en alles wat daar inzit beweegt traag ( behalve de persoon zelf natuurlijk ).
eventueel dat de 'outsiders' wat grafische effecten te zien krijgen zodat de personen niet gewoon in de lucht hangen.

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 16:47:
behalve de persoon zelf natuurlijk
Persoon zal zelf toch ook wel vertraagd zijn? Misschien niet even vertraagd als de kogels/bommen/koeien die op hem afgevuurd worden, maar een toch wel zekere vertraging...Zo is me dat toch wel bijgebleven van de film.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 16:47:
[...]

ik dacht gewoon aan een cirkel rond de persoon die de bullet-time uitvoert en alles wat daar inzit beweegt traag ( behalve de persoon zelf natuurlijk ).
eventueel dat de 'outsiders' wat grafische effecten te zien krijgen zodat de personen niet gewoon in de lucht hangen.
Denk idd dat dit het word, is ook al toegepast bij Giants: Citizen Kabuto. Bij spell van Delphi :)
(Was zelfs eerder als Max Payne :D)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 16:47:
[...]

Dan heb je er dus niks aan IMO. In bullet time beweeg je niet langzamer, maar juis sneller. Dus als jij opeens langzaam gaat en de rest van de wereld normaal, is het hele id omgedraaid 8)7

Verwijderd

DUX schreef op 14 May 2003 @ 16:52:
[...]

Persoon zal zelf toch ook wel vertraagd zijn? Misschien niet even vertraagd als de kogels/bommen/koeien die op hem afgevuurd worden, maar een toch wel zekere vertraging...Zo is me dat toch wel bijgebleven van de film.
In de film vechten ze juist supersnel net zoals die agent die die kogels ontwijkt op het dak. Die wordt trouwens niet gefilmd in bullet-time. Net zoals in Max payne zal diegene die de bullet-time inschakelt op normale snelheid kunnen bewegen. ( maar hierbij blijft hij wel onderhevig aan de zwaartekracht natuurlijk, hij lijk maw te zweven ). De mensen die in de 'cirkel' komen, kunnen enkel traag bewegen, anders heeft de bullet-time geen effect natuurlijk.

• DUX

DUX

Max Payne beweegt niet op normal snelheid als hij bullet time gebruikt: alles is evenveel vertraagd. En natuurlijk beweegt Neo supersnel op dat dak als de tijd normaal zou zijn, maar dat zou dus voor geen meter spelen dus worden hij en schutter op z'n minst vertraagd. Snap verder ook wel dat hij supersnel zou bewegen.

Die cirkel klinkt wel aardig (doet me denken aan Black&White) maar zijnde een MMORPG, vraag ik me wel af hoe groot die cirkel dan zou zijn. Kijk, als ik me daar virtueel zou bevinden zou ik me best wel ergeren als die cirkel een radius zou hebben van laten we zeggen 20 meter, want dan loop je best kans dat je van de ene in de andere cirkel loopt als je een argeloze voorbijganger bent.

[ Voor 4% gewijzigd door DUX op 14-05-2003 20:53 . Reden: iets ander verwoord ]

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

een groot deel van de replies verwart the Matrix bullet-time met extreem snel kunnen bewegen

de misvatting: de tijd lijkt te vertragen, maar de gebruiker kan nog wel nagenoeg even snel bewegen als normaal. Resultaat als je het opneemt en op normale snelheid afspeelt (doe maar net alsof je een stukje leven kan opnemen :) ), de bullet-timer beweegt teringsnel.

Matrix bullet-time: de tijd vertraagt en je kan vrij draaien rondom een bepaald punt, zo kun je een kogel door de lucht zien vliegen en em in de tijd stilzetten, terwijl je van alle kanten filmt en het kan bekijken. Als je het op normale snelheid terugspeelt, bewegen de mensen op normale snelheid.
De verwarring word veroorzaakt door het feit dat de mensen in the Matrix gewoon erg snel kunnen bewegen omdat het nie echt is. Dat heeft niks met de bullet-time techniek te maken. Wat je Agent Smith ziet doen in de metro als het lijkt of ie met 10 armen Neo de muur in beukt, is geen bullet-time, dat is gewoon een effect om te laten zien dat ie zo snel is.

Bullet-time zou dus technisch gezien slechts een vertraging van de tijd moeten zijn, is dat handig? jazeker wel, meer tijd om te richten en jezelf mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. En aangezien je extreem snel zou kunnen zijn in the Matrix, beweeg je misschien in bullet-time wel op normale snelheid waar anderen gewoon vertraagd blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door GTOfire op 14-05-2003 21:19 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-10 15:17
Yep het staat nu ook in de Veronica gids ik ben erg benieuwd .

Is der al meer info ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Pagina: 1