Ikzelf heb voor de PC het spel Final Fantasy 8 gekocht (een tijdje terug alweer). en toendertijd had ik nog een voodoo2 kaartje. daar kon ik hem dus prachtig op spelen. nu heb ik alleen nog een geforce 2 32MB waarvoor ik dus de juiste drivers heb (voor onder windows en zo). en voor het spel heb ik (op mn HD) alle 2 de patches staan. nu heb ik allebei de patches geinstalleerd gehad (eerst de ene, testen, en dan pas de andere, en ook weer testen).
wat er nu aan de hand is: als ik FF-VIII op hardware rendering speel, dan gaan mn kleuren raar doen (flitsen in beeld, kleurveranderingen, maar de scherpte is wel weer vij goed.). en speel ik hem op software rendering, dan is de scherpte wel weg, maar kan ik hem zonder kleurverschillen en flitsen spelen.
ik snap niet hoe ik dit goed kan krijgen, is er iemand die weet wat ik hier aan kan doen? zou dit misschien aan mn videokaart kunnen liggen?
wat er nu aan de hand is: als ik FF-VIII op hardware rendering speel, dan gaan mn kleuren raar doen (flitsen in beeld, kleurveranderingen, maar de scherpte is wel weer vij goed.). en speel ik hem op software rendering, dan is de scherpte wel weg, maar kan ik hem zonder kleurverschillen en flitsen spelen.
ik snap niet hoe ik dit goed kan krijgen, is er iemand die weet wat ik hier aan kan doen? zou dit misschien aan mn videokaart kunnen liggen?