b00t vaag

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik b00t dan blijft me pc hangen. Als ik m'n pc uitzet en dan weer opnieuwe start dan blijft ie weer hangen. Pas als ik de knopje van m'n voeding omzet en dan weer de knopje weer terug zet en dan pc aangooi dan wilt ie wel gewoon normaal opstarten. Ik snap niet waar het aan kan liggen. Ook als ik mijn pc uizet dan blijft m'n voeding op een of andre manier aanstaan. De lampjes van m'n netwerkkaart brandt en moni blijft aan (geeft beeld) en de laser van m'n muis blijft branden. Erg raar. Ik hoop dat ik topic in de goede sectie heb geplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik denk dat je je pc niet uitzet maar op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is je voeding niet helemaal 100 % :S, maar je zit wel in verkeerde forum, moet naar Processors, Mobo's & Geheugen denk ik :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ten eerste: Dit is SA, terwijl het toch echt een hardware probleem is
Ten tweede: Je topic titel is onduidelijk
Ten derde: Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?
Ten vierde: Wat zijn je specs
Ten vijfde: Een muis heeft geen laser maar een LED
Ten zesde: Zet je hem per ongeluk niet in suspend of standby?
Ten zevende: Je monitor, muis en netwerk led hebben er niks mee te maken

Canon Digital Ixus V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad is dit wel een hardware probleem. Ik zou het dus kunnen verplaatsen, maar beter is om een slotje te zetten, dan kan je zelf in Harde Waren een nieuw topic openen.

Let dan wel even op de sticky topics aldaar, zo zou ik booten gewoon met o's schrijven. Zoekt ook makkelijker ;)
Verder kunnen ze ook daar niets als je er niet bij zegt wat voor hardware je hebt en waar het precies blijft hangen.

Hoe dan ook: lees de FAQ's daar even door, zie de tips bij boot problemen aldaar (via de search) en als het dan nog niet wil lukken: open daar een nieuw topic met alle benodigde info en maak dan wel de titel wat duidelijker ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.