Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
en hoe komen wij aan die kabel dan? En waar hebben wij dat progje vandaan dan?
Keb precies hetzelfde ook gedaan, werkt perfect..:)
Keb precies hetzelfde ook gedaan, werkt perfect..:)
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
Ik heb ook een kabel gekocht. Werkt enkel met LogoManager, voor de rest is er geen reet mee te doen! Sux ass.
Het grote probleem met datakabels voor de Nokia 3210 is dat er zoveel verschillende in Nederland te verkrijgen zijn.
Een goede datakabel is M- en F-bus (M/F-bus) en is voorzien van een degelijke connector voor op de 3210, maar zo zijn ze niet allemaal! Dit verklaart ook het grote prijsverschil tussen deze kabels......
Ik heb er heel wat gezien en getest en ik kan concluderen dat er maar bedroevend weinig goede in Nederland te koop zijn.
Dat het progranmma niet werkt kan dus liggen aan het feit dat de connector niet goed past op de 3210 (geen contact maakt) of dat je geen M/F-bus datakabel hebt.
Een goede kun je uiteraard wel bij ons kopen....
Een goede datakabel is M- en F-bus (M/F-bus) en is voorzien van een degelijke connector voor op de 3210, maar zo zijn ze niet allemaal! Dit verklaart ook het grote prijsverschil tussen deze kabels......
Ik heb er heel wat gezien en getest en ik kan concluderen dat er maar bedroevend weinig goede in Nederland te koop zijn.
Dat het progranmma niet werkt kan dus liggen aan het feit dat de connector niet goed past op de 3210 (geen contact maakt) of dat je geen M/F-bus datakabel hebt.
Een goede kun je uiteraard wel bij ons kopen....
Verwijderd
Inderdaad wat Gash zegt eerdt kijken of het een F/M Bus kabel is. Ik heb hem via www.stuntprijzen.net( ook de vibramotor ) en het werkt allemaal zoals het hoort..
Progje van Gash( www.comtronics.nl ) gaat als een lier.
PS nou moet ik er wel bij zeggen dat het wel even verkeerd ging. Druk vooral niet twee keer op Write want weg is je contrast. Maar ook dat kun je weer verhelpen
met PcLocals( thx Gash
)
Progje van Gash( www.comtronics.nl ) gaat als een lier.
PS nou moet ik er wel bij zeggen dat het wel even verkeerd ging. Druk vooral niet twee keer op Write want weg is je contrast. Maar ook dat kun je weer verhelpen
met PcLocals( thx Gash
Ja ik heb gisteren weer wat lopen kutten:
Logo manager werkt wel, prima zelf. Volgens mij is het dan ook een F-bus kabel
Op het connectortje staat:
TYPE: DAU-05F, apply nokia 3210
Kan je trouwens een F/M-bus kabel ergens aan herkennen? switchje ofzo?
In ieder geval geef ik de moet niet op!
pietet
Logo manager werkt wel, prima zelf. Volgens mij is het dan ook een F-bus kabel
Op het connectortje staat:
TYPE: DAU-05F, apply nokia 3210
Kan je trouwens een F/M-bus kabel ergens aan herkennen? switchje ofzo?
In ieder geval geef ik de moet niet op!
pietet
OK
Ikben eruit, ik heb een f-bus kabel gekocht.
Marktkoopman was dom, wist er niets van af en zorgt ervoor dat ik voor woensdag a.s. een m/f-bus kabel heb voor nop.
groet pieter.
p.s. er wortd op internet/telefonie forum te wienig getweaked met 3210`s!!
ik heb gezegd
Ikben eruit, ik heb een f-bus kabel gekocht.
Marktkoopman was dom, wist er niets van af en zorgt ervoor dat ik voor woensdag a.s. een m/f-bus kabel heb voor nop.
groet pieter.
p.s. er wortd op internet/telefonie forum te wienig getweaked met 3210`s!!
ik heb gezegd
Pagina: 1