De PHP die ik heb draaien op mijn Linux (Red hat 8.0, ge-update) bak heeft een foutmelding:
Fatal error: Nesting level too deep - recursive dependency? in Unknown on line 0
Dit komt voor aan het eind van de pagina in ELK php-script, ook lege php-files. Op zich werken de scripts wel, maar m'n pagina-layout wordt nogal vernaggeld door die foutmelding.
Een search in Google levert niks op, dus ik probeer gewoon PHP opnieuw te compileren.
Dit is m'n configure script (config.nice):
Dit script draait zonder problemen, evenals 'make' en 'make install'.
Om zeker te weten dat alles goed gaat, reboot ik heel 't systeem en check phpinfo() - dit geeft bovenaan het volgende:
De datum klopt niet (of zit dit in de sourcecode van php ingebakken?) en het Configure Command klopt dus ook niet.
Aan het eind van de pagina staat nog steeds die foutmelding.
Het lijkt er dus op alsof er een andere php-module wordt gebruikt. Ik heb echter Apache opgeruimd en ik kan me niet voorstellen dat deze de zaak in de war gooit. Mis ik iets ofzo?
Hoe dan ook: doel is die foutmelding verwijderen. Hoe???
Fatal error: Nesting level too deep - recursive dependency? in Unknown on line 0
Dit komt voor aan het eind van de pagina in ELK php-script, ook lege php-files. Op zich werken de scripts wel, maar m'n pagina-layout wordt nogal vernaggeld door die foutmelding.
Een search in Google levert niks op, dus ik probeer gewoon PHP opnieuw te compileren.
Dit is m'n configure script (config.nice):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| #! /bin/sh # # Created by configure './configure' \ '--with-apxs2=/usr/local/apache2/bin/apxs' \ '--with-mysql=shared' \ '--with-config-file-path=/etc' \ '--with-pear' \ '--enable-ftp' \ '--enable-trans-sid' \ '--enable-sockets' \ '--with-xml' \ '--with-regex=system' \ "$@" |
Dit script draait zonder problemen, evenals 'make' en 'make install'.
Om zeker te weten dat alles goed gaat, reboot ik heel 't systeem en check phpinfo() - dit geeft bovenaan het volgende:
| System | Linux rcadam 2.4.18-27.8.0 #1 Fri Mar 14 06:45:49 EST 2003 i686 |
| Build Date | Feb 17 2003 13:09:16 |
| Configure Command | './configure' '--with-apxs2=/usr/local/apache2/bin/apxs' '--with-mysql=shared' '--with-config-file-path=/etc' '--enable-memory-limit' '--with-pear' '--enable-ftp' '--enable-trans-sid' '--enable-sockets' '--enable-safe-mode' '--enable-magic-quotes' '--with-xml' '--with-regex=system' |
De datum klopt niet (of zit dit in de sourcecode van php ingebakken?) en het Configure Command klopt dus ook niet.
Aan het eind van de pagina staat nog steeds die foutmelding.
Het lijkt er dus op alsof er een andere php-module wordt gebruikt. Ik heb echter Apache opgeruimd en ik kan me niet voorstellen dat deze de zaak in de war gooit. Mis ik iets ofzo?
Hoe dan ook: doel is die foutmelding verwijderen. Hoe???
[ specs ] [ Tweaker gallery ]