[Audigy2] RealONE Stream werkt niet.....

Pagina: 1
Acties:

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
sinds ik mijn audigy 2 heb geinstalleerd werken live streams van RTL nieuws en vpro 3voor12 etc niet meer. hij zegt dat de geluidsbron al in gebruik heb. dus ik denk winamp.....maar als ik winamp uitzet, dan doet hij het nog steeds niet. met mijn oude sblive 1024 werkte het ovigens wel. ik bedoel....die audigy 2 moet toch wel meer dan 2 geluidsstromen aankunnen lijkt me....

hebben hier meer mensen last van....ik nspa er namelijk helemaal niks van.....en baal er wel een beetje van, aangezien ik bijvoorbeeld ook graag naar lounge-radio luister via de stream....

hopelijk heeft er iemand een oplossing....de search leverde niks op...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Klinkt naar een instellingen iets, niet zozeer een soundcard iets. :) (Het kan natuurlijk wel zo zijn dat omdat je een andere geluidskaart hebt, er instellingen aangepast zijn.)

Aannames zijn fataal.

• Bartez
ik kan in de instellingen van RealONE helemaal niks vinden wat hier mee te maken kan hebben. live streams in windows media player werken wel gewoon, alleen in RealONE dus niet....erg vaag allemaal...

• Bartez
niemand hier problemen mee gehad?

mijn windows geluiden doen het trouwens ook niet....ik kan wel de geluiden kiezen , maar het driehoekje om ze af te spelen werkt niet....erg vaag...

is dit een probleem van de audigy 2??

[ Voor 1% gewijzigd door Bartez op 19-05-2003 21:32 . Reden: foutje....bedankt ]